Moe!?

Hee meiden!

Nou ik heb dus een beetje een probleem want ik ben de hele tijd moe. Zelf s als ik weekend heb en niet uit ben geweest en in mn bed ben blijven liggen s’ochtends ben ik moe. Ik sport ik eet goed (wel vegetarisch) en kom er maar niet uit wat het kan zijn. Ik wil niet naar de dokter want ik ben bang dat het iets ergs is. Beetje dubbel mja. Wel een probleem. Wie heeft dit ook of weet miss wat het kan zijn of moet ik iets speciaals eten? Meer walnoten ofzo ik weet het niet meer. En mijn schoolprestaties lijden er ook onder omdat ik gewoonweg te moe ben om wat te doen soms…

Komt door het weer, waarschijnlijk. Ik heb er ook echt ontzettend last van. Terwijl ik genoeg slaap, eet zoals gewoonlijk, dat soort dingen.

Pfeiffer? Vitamine b12 te kort?(door het feit dat je geen vlees eet) te lage suiker spiegel?

dit heb ik ook gehad, je kunt gewoon bij het ziekenhuis een bloedprikje nemen
als het niets is (zoals in mijn geval) gaat het ws vanzelf over! tis gewoon een periode. veel vitamines eten! of het licht aan het weer ja, kan ook.
khoop dat het goedkomt!

Ja k hoop t ook mja ik geef de schuld gwoon aan t weer:P Mja tis raar k heb t nooit eerder gehad… M benen voelen vooral moe. Dat maakt me eigenlijk een beetje bang. Wil niets met mn spieren/zenuwen hebben ofzo!

Naar het ziekenhuis gaan en bloed laten prikken is de enige manier om er zeker van te zijn dat je niet ziek bent, en naar de dokter. Je kan wel blijven ‘ontkennen’ dat er niet iets is, maar je hebt toch liever dat je het zeker weet of dat je er tijdig achterkomt mocht je iets hebben?

Kan van alles zijn, idd pfeiffer, vitamine B12 tekort, lage bloedsuikerspiegel, of ziekte van lyme(hoe je dat ook maar schrijft)…

Als je veel last van je gewrichten hebt, dan kan het ook reuma oid zijn. Had mn vriendin ook.

Maar het kan idd ook aan het weer liggen. Ik zou gewoon even jezelf laten prikken, dat is echt het beste.

Succes!

ik denk ook dat het weer komt.
ik heb er ook al last van.

Hmm…kan wel aan het weer liggen…nja ik zal maar gewoon naar de dokter gaan.
ik ben ook moie maar dat is gewoon omdat ik de laatste tijd veeel te weinig slaaap…ik moet vanavond eg tvroeg naar bed…anders stort ik in(lekker dramatisch:p)nja…ik bedoel dan kan ik me niet concentreren,rak nog sneller gestrest en ga snel huilen.

je kan wel een ijzertekort hebben, dat heb ik ook, ik ben ook vegetatisch.

maar je kan ook pfeiffer hebben, maar dan heb je er soms ook nog andere klachten bij.

Of het komt door het weer, daar wordt je ook vet moe van.

Heb ik ook, ik heb bloedarmoede

Bij pfeiffer heb je vaak keelpijn. Ik had ook nog eens lymfeklier de grote van een ei in mn nek ><

Vitamine B12 kun je natuurlijk ook anders binnenkrijgen, maar je lichaam neemt het het beste op vanuit vlees.

ik heb er nu ook last van, maar bij mij komt het door het weer.

En eerder had ik er ook last van in de winter, Toen ook onderzoek gehad naar pfeiffer en alles, maar bleek een winterdepressie zijn

miss heb je pfeiffer

ga toch maar even langs de huisarts, misschien heb je bloedarmoede / lage bloedsuiker spiegel of iets anders wat heel simpel is. ik ben een tijdje over vermoeid geweest, toen heeft de huisarts mij goed begeleid.

Heb precies hetzelfde. Heb laatst ook bloedgeprikt voor alles wat vermoeidheid kan veroorzaken, maar alles kwam negatief terug. Dus voor mij is 't ook een raadsel.

Ik ben ook echt super moe,
vooral tijdens de lessen, ook in het weekend en 's avonds. Altijd eigenlijk, vooral als het kouder is buiten.

Pfeiffer?