Moe zonder reden ..?

Hee,

Ik heb de laatste 1, 2 weken echt heel veel last van moeheid. Ik slaap wel normaal, maar overdag val ik ook bijna in slaap (soms echt en dan op school, niet handig dus). Het zorgt ervoor dat ik best veel vergeet en dat veel langs me heengaat, wat niet echt handig is, aangezien ik de uitleg dan mis. Ook heb ik echt een concentratie van niks gekregen.
Het zou eventueel in verband kunnen staan met de verkoudheden die ik al ongeveer sinds juni heb (wel iedere keer wat anders en dan soms weer niks) maar echt een duidelijke reden heeft het niet. Mexicaanse griep heb ik al gehad, dus dat kan het sowieos al niet zijn (ook andere symptomen, maar goed)
Ik haat het echt, want ik heb altijd van die onverklaarbare dingen die me veel tijd kosten en ervoor zorgen dat ik veel school mis.
Afgelopen donderdag ben ik al naar de huisarts geweest, die had ook geen idee. Pfeiffer is het ook niet, aangezien ik geen zware keelontsteking heb gehad.

Maar is er hier iemand die ongeveer hetzelfde heeft of een idee heeft wat het kan zijn?

ik heb er ook last van, ik ben ook naar de dokter geweest
die wist ook niet wat het was en heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis
daar naar een neuroloog geweest, die wist het ook niet
en nu krijg ik een slaap onderzoek dus nog even afwachten wat het is

Ja ik had het ook ik ben naar de dokter gegaan en ik had de mexicaanse griep.
Die kun je meer als 1keer krijgen toch?

xsterkte :four_leaf_clover:

Last gehad van stress? Ik had rond de zomervakantie dat ik heel moe werd, en dat was voornamelijk geestelijk.

Ik werd vroeger op school ook altijd heel moe, vooral tijdens Nederlands, en dat lag aan het lokaal.

Hmm… oke, hoop voor je dat er wat uitkomt dan.

en als iemand nou wist wat jij had?
is wss de enige oplossing uitrusten en niet te veel dingen doen.
ik heb het namelijk ook, ook geen Pfeiffer, maar toch super moe de hele tijd.

Volgens mij heb je een winterdip, heb ik vorig jaar ook heel erg gehad. Kan je niet zo veel tegen doen…

Je zegt dat je mexicaanse griep had, soms kan het dan betekenen dat je niet veel eet en drinkt (omdat je te zwak bent) en daardoor wordt je sneller moe…Zou het dat kunnen zijn?

Mwah, beetje, vanwegen mn profielwerkstuk, maar opzich kan ik dat wel gewoon optijd afhebben (normaalgesproken dan) maar niet echt veel stress ofzo. Ik kan mn hoofd ook altijd wel makkelijk leegmaken.

Het is al een paar weken geleden en ik eet weer normaal.
Gewoon ontbijt, lunch (3 boterhammen) als ik thuis kom weer wat lekkers, avond eten en 's avonds vaak nog een tussendoortje.
Ik ben idd wel afgevallen, maar ben nu weer op mn oude gewicht.

upje

pfeiffer?

nee dat kan niet, zei ik al in mn beginpost

oh sorry

maakt niet uit hoor, jij probeerde ook alleen maar te helpen :slightly_smiling_face:

Aan de lokale?
Zorgen dat je genoeg slaap hebt, goed eet, en genoeg frisse lucht krijg.
Ik denk dat je niet de enigste bent met vermoeidheid heb het zelf ook vaak, maar het ligt ook aan de dagen… het is soms ook erg vermoeiend
Maar je moet eens kijken of het in de vakantie bv een stuk minder is, of het zelfde…

misschien is het najaarsmoeheid?
of laat bloedprikken, misschien heb je iets te weinig ijzer. dat heb ik ook gehad. en toen was ik ook heel moe.

Tja geen idee, nog nooit eerder last van gehad.

Ja, heb ik vrijdag laten doen. Maar het zou wel vreemd zijn, ik drink elke ochtend verse jus d’orange, wat de opname van ijzer bevorderd en daarna eet ik brinta, waar ijzer inzit.
Maarja, ik zie het wel

Zit je veel binnen?

Ik heb ook best veel last van moe-heid. Mijn moeder vindt ook dat ik eens naar de dokter moet gaan, want ik slaap genoeg en eet gezond…