Hee,
Ik heb de laatste 1, 2 weken echt heel veel last van moeheid. Ik slaap wel normaal, maar overdag val ik ook bijna in slaap (soms echt en dan op school, niet handig dus). Het zorgt ervoor dat ik best veel vergeet en dat veel langs me heengaat, wat niet echt handig is, aangezien ik de uitleg dan mis. Ook heb ik echt een concentratie van niks gekregen.
Het zou eventueel in verband kunnen staan met de verkoudheden die ik al ongeveer sinds juni heb (wel iedere keer wat anders en dan soms weer niks) maar echt een duidelijke reden heeft het niet. Mexicaanse griep heb ik al gehad, dus dat kan het sowieos al niet zijn (ook andere symptomen, maar goed)
Ik haat het echt, want ik heb altijd van die onverklaarbare dingen die me veel tijd kosten en ervoor zorgen dat ik veel school mis.
Afgelopen donderdag ben ik al naar de huisarts geweest, die had ook geen idee. Pfeiffer is het ook niet, aangezien ik geen zware keelontsteking heb gehad.
Maar is er hier iemand die ongeveer hetzelfde heeft of een idee heeft wat het kan zijn?