Modieuze laptoptassen?

Hoi, ik ben nu al een tijdje op zoek naar een leuke laptoptas waarvan je niet zou zeggen dat het een laptoptas is. Ik heb alleen een probleem: Ik heb een 18.4 inch laptop, wat dus eigenlijk meestal een zakelijke laptop is. Ik ben al bij een paar winkels geweest, maar de leuke tassen gaan tot de 17 inch. Enig idee waar ik een leuke kan krijgen?

Geen idee, up!

Je zou gewoon een grote schooltas kunnen kopen?
Ik zie wel vaker mensen met zo’n grote converse tas, daar past zo’n grote laptop denk ik ook nog wel in.
Kijk anders eens op de site of de winkel waar je je laptop gekocht hebt.
Soms hebben ze zo’n accessoires wat erbij horen zegmaar, wie weet hebben ze dus ook wel een tas die bij jou laptop hoort.

e zou eens bij de v&d moeten kijken!

ik heb hetzelfde probleem, alleen mijn laptop is juist klein (iets van 11 of 12 inch).

ja, dat heb ik ook, mijn latop is 15 inc, meestal zijn de leuke tassen daar te groot voor.

Ik heb er ook een nodig! :open_mouth: Heb 15 inch, maar ik wil een laptop tas waar eigenlijk ook al de rest van mijn spullen in kan. Dus ook flesje drinken en brood en agenda en etui en portemonnee en weet ik veel :slightly_smiling_face:
Als iemand een idee heeft?! :grinning:
[upthistopic]

Ik had laatst een hele leuke gekocht van samsonite. Het is een laptoptas maar je draagt hem als een handtas/scchoudertas heel leuk!
http://laptoptas.biz/dames-tassen-van-samsonite
Ik heb de zwarte.

Ja dat is zo, maar ik vind dat te gevaarlijk. Bij een laptoptas heb je van die extra bandjes om hem strakker vast te maken, dat heb je bij zo’n grote schooltas niet.

n de prijzen variëren van 175 EUro voor de laptoptote tot 275 euro voor de trolley.

… ahaha no

Die zwarte is leuk!

Ebay! Ik heb ook een achterlijk grote laptop en daar heb ik een mooie mintgroene kunnen vinden.

Even een tip: Voor een minilaptop/motebook heb je nu bij de Action hele leuke tassen!

Tot hoeveel inch lopen die ??

bij de action hebben ze tassen ook voor grote laptops

die van MrsRomy is gaaf! ik heb een vintage aktetas kunnen vinden , maar die gebruik ik daar voor, gaat prima haha

dubbelpost