modetijdschrift maken ! partner(s) gezocht + hulp! <3

heeeee,
girlscene heeft vandaag een nieuw bericht geplaatst: “zelf een tijdschrift maken”, en ik kreeg gelijk zin om een tijdschrift te gaan maken, ik hou erg van fashion & mode , en al die dingen, dus daar wil ik het graag over houden.

maar ik kan moeilijk alles in mijn 1tje doen, dus ik wil kijken of er mensen zijn die mij zouden kunnen helpen; ik heb mensen nodig die misschien een column willen schrijven, of foto’s kunnen maken van dingen die hun opvallen in de stad qua mode &zo, of verzin zelf wat leuks ?

dit is gewoon over internet & e-mail, en niet echt afspreken in ht echt ofzo :slightly_smiling_face:

als je dit leuk vindd, plaats maar even een reactie & wat je dn misschien zou willen doen :slightly_smiling_face: verzin maar wat leuks ; (fotografe; column bijhouden, fashionnews & trends, etccc. )

ojaaaaa, & ik zoek nog een naam ! duss ook al wil je niks doen voor t blad, post maar leuke namen ! :slightly_smiling_face:

xxxx. <3

leuk, maar ik heb daar echt totaal geen tijd voor ):

Succes met zoeken!

Ik denk niet dat ik de geschikte persoon ben, ben meer een schrijver neh volgens mij heb je niks aan mij :stuck_out_tongue:

ik zou wel graag een column schrijven en fashionnews en trends bezorgen. Lijkt me leuk!

Hey!
Lijkt me heel erg leuk!. Voora het schrijven van een column, heb al een x meegewerkt aan zoiets maar dat ging op het einde niet door. Zo jammer. Njaa laat maar wat horen!

Mij lijkt het ook erg leuk om mee te werken.
Schrijven is vooral mijn ding dus daar kan ik wel wat mee doen.

een naam die mij opeens te binnen schiet:
Fashiondiva

Misschien is ie niet leuk maar dacht plaats hem toch XD

Ik hoor wel wat de bedoeling is.
Want is het de bedoeling dat we hem ook gaan uitgeven?

xx

@RingsandHeels @CHRSL2 okeee, ik laat nog even weten wanneer we beginnen enzo. :slightly_smiling_face:

Ik wil ook graag meedoen! Alleen schrijf ik liever, dus ik weet niet zo goed wat ik kan doen. :blush:

@_Butterfly okeee, ik maak zeg maar allemaal notities van wat iedereen wil doen & dan uiteindelyk bepaal ik wat iedereen kan doen zeg maar, maar ik zal dr bij zetten dat je graag schrijft :slightly_smiling_face:

@chocolaatjeee eh, ik ga even kijken wat misschien nog leuke ideeen zijn voor het blad. :slightly_smiling_face: ik zet het bij mijn notitie & dan laat ik nog weten wie wat doet , :slightly_smiling_face:

Ja, ik wil ook graag meedoen! Lijkt me heel leuk :slightly_smiling_face:.

Naam:
Hendsum?

:’’’)

Je kan ook eens op
http://www.jilster.nl/
kijken. Misschien heb je er wat aan?

Zelf heb ik momenteel te weinig tijd om mee te doen.

Ik vind het ook leuk om dingen te ontwerpen. Daarmee bedoel ik bijv. uiterlijk van het blad. Dus bijv. de voorkant of layouts aan de binnenkant. XD

Misschien is het leuk om ook een stukje te maken over ‘inzendingen’ Vragen van lezers. Hoe ze iets moeten dragen of combineren of tips om op hoge hakken te lopen ofzo:P

leuk idee! alleen ik heb het veel te druk met school enzo dus kan ik er echt niet aan werken… vorig jaar had ik ook een tijdschrift gemaakt voor school: Blush, misschien is dat wel een leuke naam voor het tijdschrift dat je wilt maken? Ik had voor die van mij trouwens een 9,4 gekregen :slightly_smiling_face:! x

wat leuk!, ik zou er wel aan mee willen werken.
en dan zegmaar, zo’n colage bladzijde(s) maken, met de allemaal leuke mode dingetjes zegmaar, hihi!

Blush is wel een leuke naam ja !

& Lisa_25 & Necabor , ik heb jullie erbij gezet. :slightly_smiling_face:

• RingsandHeels
  • CHRSL2
  • _Butterfly
  • chocolaatjeee
  • Lisa_2506
  • Necabor

kunnen jullie je e-mailadres in mijn gastenboek willen plaatsen?, zodat ik jullie kan e-mailen, na het lezen zal ik ze gelijk weer verwijderen,

xxxx

op printkiosk.nl kun je ook makkelijk zelf een magazine maken.
ik heb erg weinig tijd om mee te doen dusjah, ben bezig met een magazine voor mijn moeders 50ste verjaardag. een glossy soort linda.

Leuk! ik zou ook wel mee willen doen bijv. een colum ofzo schryven!
xxxx

Ik wil wel meedoen! Ik hou van dit soort dingen, haha.