modetijdschrift maken nieuw

Hallo meiden, omdat het andere topic zo onduidelijk was, heb ik een nieuwe aangemaakt. Ik ben opzoek naar meiden die samen met mij een tijdschrift willen maken. Dit wil ik graag over de mail doen, dus zonder af te spreken. Als je mee wilt doen mag je zelf kiezen wat voor artikel je wilt maken. Dit mag alles zijn een verhaal (bedacht of echt gebeurd), of foto’s, gewoon iets wat jij leuk vind! Als je mee wilt doen kan je dit even zeggen en je email geven.

.

Beetje onduidelijk? :stuck_out_tongue:

Beetje? Ik snap er geen ene snars van! Ooit gedacht aan punten en andere tekens?

Geef je nog betere uitleg?

Interpunctie!?

Ik wil wel mee doen hoor?

Heb je er wat van begrepen dan? ^

jaXD

erg knap.

okej kayleighhz wat wil je doen dan wat voor een onderwerp leuk dat je mee wilt doen

I don’t get it>…?

Hallo meiden, omdat het andere topic zo onduidelijk was, heb ik een nieuwe aangemaakt. Ik ben opzoek naar meiden die samen met mij een tijdschrift willen maken. Dit wil ik graag over de mail doen, dus zonder af te spreken. Als je mee wilt doen mag je zelf kiezen wat voor artikel je wilt maken. Dit mag alles zijn een verhaal (bedacht of echt gebeurd), of foto’s, gewoon iets wat jij leuk vind! Als je mee wilt doen kan je dit even zeggen en je email geven.

nou hoe moeilijk is het? Sorry hoor, maar ik snap niet waarom jullie zoveel commentaar geven, iedereen kan toch bedenken wat ze bedoeld.

Ik wil ook wel meedoen hoor :stuck_out_tongue:

De eerste uitleg was nogal onduidelijk. Deze niet. Dus dat commentaar is nu idd beetje zinloos.

Zo mooi, zo onduidelijk is het nou ook weer niet.

Je kan ook overdrijven.

alleen wil ik niet meedoen, want als je niet eens zo’n berichtje normaal kan plaatsen, heb ik geen hoop voor een tijdschrift.

oke nobonnie wat wil jij doen dan

bedankt sleepingbeautyx