Modetijdschrift, aangezien het andere zo snel vol zat

He allemaal,

Zoals de titel al zegt, aangezien de vorige oproep zo snel vol zat en er nog veel meer mensen iets wilden doen wil ik een nieuwe aanmaken.

Het is de bedoeling dat je je eigen bijdrage levert aan het tijdschrift, dat kun je op allerlei mogelijke manieren doen. Hoe origineler hoe creatiever hoe beter!

We gaan dit doen via www.jilster.nl Uiteindelijk kunnen we het tijdschrift digitaal op internet zetten, bijvoorbeeld op hyves of een blog aanmaken waarop het tijdschrift met regelmaat verschijnt.

Er moet natuurlijk nog vanalles omheen worden bedacht, vanaf het concept tot het uiteindelijke tijdschrift.

Wie heeft interesse? Je kunt je aanmelden door hier een reactie te plaatsen of me te note. Wat je zelf kunt en wilt doen kun je erop bij zetten.

--------------------------------------------------------------------------------------------

OnlyMyHeart
_Butterfly
lovelyfashionn
laBrunettish
closeyoureyesx

up

ik doe mee aan die andere, maar daar heb ik een hele kleine taak en ik zou graag meer willen doen…

• make up ( wat er nu in is enzo en tips bijv. hoe je je wenkbrauwen mooi kan maken ext.)

Zou ik dat mogen doen??

Had je zelf al een naam bedacht??

ik zou het ook wel willen! op mode gebied vooral, ik heb zelf een blog met veel fashionposts

is dat mogelijk?

leuk dat je er nog een bent gestart :slightly_smiling_face: ik ben namelijk de starter het vorige tijdschrift:)

Ik vind het vooral leuk om outfits te showen, ik weet niet veel van mode… maar op mijn weblog maak ik vaak outfitfoto’s, kijk maar even of ik geschikt ben haha.
http://brunettish.blogspot.com/

@ _Butterfly
Natuurlijk mag je hier ook meedoen! Ja als jij de make-up op je wilt nemen is dat prima, note me maar even met je mail adres.
Ik had nog geen naam nee, ik heb daar wel al een idee over hoe we die kunnen bedenken.

@ lovelyfashionn
Super als je ook mee wilt doen, mode is helemaal goed!
Note me je mailadres maar

@xMandylove
Ja sorry nog! Ik had het niet aan je gevraagd aangezien dit oorspronkelijk jou idee was.

@laBrunettish
Je hebt een super leuke blog! leuk idee. Lijkt me heel goed om dat er ook bij te zetten. Note me je mail adres maar

Ik zet jullie erbij (:

up

ik wil wel iets doen! (: Ik wil opzich wel met fashion doen! (:

note me maar met je mailadres en wat je wilt gaan doen :wink:

okay! (:

gedaan!

Ik zag het!

bij de hebben we genoeg aanmeldingen.

OnlyMyHeart
_Butterfly
lovelyfashionn
laBrunettish
closeyoureyesx

ik zou wel mee willen doen.
maar ik kan eigenlijk niet echt iets denk ik ;p

sorry!

maar we hebben genoeg mensen, ik wil graag wat klein beginnen :slightly_smiling_face:

ik heb een jaar ook zoiets gedaan en het is echt heel erg veel werk! we hadden ook mensen die reclame maakten in ons tijdschrift enzo, ik denk dat we best groot hadden kunnen worden als het niet zo ontiegelijk veel werk was…