modeshow op school, thema: Hip-Hop

Hoi,
wij hebben elk jaar op school een modeshow op school voor het goede doel.
Dit jaar moet ik ontwerpen, en het thema is hip-hop.

iemand leuke ideeen?

Petje, hemdje, lage broek.
Zoiets?

Ja daar dachte we zelf ook al aan ja :slightly_smiling_face:
Maar dat ik ook zo…het standaardhiphop plaatje xd
En wat voior de meisjes?

wat ik altijd leuk vind aan hiphop is een trui/shirt met mouwen aantrekken maar daarna de voorkant naar achter doen.
Zo:
http://i56.tinypic.com/8vxgys.jpg

Das inderdaad wel een goeie ja :grinning:

ken je zo’n broek met een korte en een lange pijp? miss kun je zoiets doen, en dan bij het ‘blote’ been zegmaar felgekleurde sokken
wijde vesten zijn altijd goed
baggy jeans
harembroeken (maar niet al te ingewikkeld, goed om te dansen zgmaar)
strakke hemdjes/topjes
petten/strakgebonden hoofddoekjes
BLINGBLING :grinning: zolang het maar groot en opvallend en felgekleurd is;)
huge sneakers

voor meisjes is meestal dat broeken enzo (alles beneden zegmaar) net zo groot en wijd is als bij jongens. maar bovenkant is meestal strak en sexy. Hoeft trouwens niet perse hoor, maar zie ik zelf heel veel:S

haha ik zit zelf helemaal in de hiphop maar ik weet niet of je wat aan mijn advies hebt? wat hierboven staat draag ik zelf meestal. ik kan wel foto’'s plaatsen als je wilt?

Als je tijd hebt kun je step up 2 en 3 kijken?

@hiphopaddictt Zou je een paar foto’s willen plaatsen?Altijd fijn :grinning:
@idolized hihi, die gaan we morge kijken met de klas :stuck_out_tongue:

Deze sokken vind ik wel hiphoppig xP

http://data.whicdn.com/images/8346408/47634-ae2faa-530-425_thumb.jpg?1301442513

met sneakers (:

ow haha dacht dat het makkelijker was om foto’s te plaatsen maar het lukt dus voor geen meterr :flushed:
iemand die weet hoe het moet??

anders kun je ook wel ff op mn hyves kijken en dan naar foto’s
meeste van mn ontwerpen zijn op HipHop gebaseerd dus daar kan je miss ook inspi vandaan halen…

een strak naveltruitje ? of iets hoger. ook omdat cropped shirts in zijn. en dan

zon wijde eigenlijk veel te grote grijze joggingbroek en dan een strak shirtje of topje erop? of juist een oversided t-shirt en dan sneakers en een cap/?

Van die sporttopjes achtige dingen van de h&m, oversized shirts als jurken, leggings, hoge sneakers, petjes, baggy broek, grills, oversized hemdjesjurkjes, cornrows, grote gouden sieraden met diamanten, vlechtjes, bontkragen, trainingspakken, adidas jasjes, offshoulder naveltruitjes, oversized broeken, basketball kleding, rolex achtige horloges, zonnebrillen.

Misschien is dit iets? :stuck_out_tongue:

makkelijk zittende kleren met veel kleur