Modeshow op school houden

Hoii Meiden,

Met onze hele klas houden wij een inzamelingsavond op school voor een goed doel. Met deze avond gaan wij verchillende dingen doen, o.a. een modeshow. Ik regel de modeshow met mijn vriendin, nou hebben we al een paar ideetjes, maar heb ik een paar vragen voor jullie en ik hoop dat jullie kunnen helpen !

-Leuke nummers voor op de ‘catwalk’
-Een leuk thema voor de modeshow en een bijpassend decor.

Als jullie nog meer ideetjes hebben zou ik dat echt heel erg leuk vinden !

ehmm, leuke liedjes weet ik sowieso niet.
Maar een thema ligt er misschien aan voor welk goede doel het is…
Ik bedoel misschien moet je de mode show een beetje op grond van het goede doel doen.
(:

UP voor jouuuu !

Ik zou liedjes kiezen die bij het thema passen en bij de kleding etc.

Dit lied : http://www.youtube.com/watch?v=5mQVljB7JGw&ob=av2e

Maar dat kom vooral omdat dit lied gebruikt wordt bij HNTM en in de nieuwe Dior reclame.

Ja, ik zou ook 1 thema kiezen voor de liedjes, decor en kleding inderdaad.
misschien kan je iets van dieren/jungle ofzo doen?

Fashion van Lady Gaga? Wel een oud liedje maar wel leuk;)

Wij hebben ook een modeshow met onze klas gehad, en in elkaar gezet met de klas. :slightly_smiling_face: Wij hadden als thema Frankrijk. En wij hadden liedjes zonder zang. En wat franse liedjes er tussen zitten. Alleen ik weet niet hoe die heten.

Typisch, dat zo’n liedje ‘oud’ genoemd wordt.

OT: Ergens staat een soortgelijk topic, ook met muziek. Misschien dat je hem vindt met google.

Bedankt allemaal! Het doel is een sinterklaasstichting…We helpen kinderen waarvan de ouders geen genoeg geld hebben of armere kinderen die zodat zij ook een fijn sinterklaas kunnen vieren en we die kinderen blij kunnen maken! Alleen, ik denk niet dat het echt leuk is om een sinterklaasmodeshow te gaan houden met 2eklassers :stuck_out_tongue:

Je kan misschien alle verschillende stijlen die op school zijn laten zien?

Om even kort door de bocht te zijn : Emo’s, gothic’s, kakkers, mode-meisjes, nerds etc etc.

Ja of je laat 2 mensen naast elkaar lopen en dan de ene in arme sloeber kleding zegmaar, en de andere in hele dure (uitziende) kleding.

ja idd, ik ken wel nog wat veeeel oudere muziek xD

Dank jullie wel allemaal !! Moonstone die van jou vind ik leuk !