moderne dans.....

heey meiden,

Ik wil misschien op dansles, daarbij spreekt modern me het meest aan. Zijn hier op het forum mensen die op moderne dans zitten? Zo ja, dan heb ik een aantal vraagjes:

• Is het moeilijk om op je 13de bijna 14de daarmee te beginnen, zonder enige ervaring? (ik weet 't op mijn profiel staat 14 maar ik weet niet hoe je dat moest veranderen :-$)
  • Kun je me er wat meer over vertellen?

Alvast heel erg bedankt!

Xx

iemand?

ik doe zelf geen modern maar het is totaal geen probleem om op je 13/14 te beginnen zonder ervaring hoor, je moet dan gewoon bij beginnelingen groep!
mijn zus heeft vroeger wel gedanst, maar dat was jazz dance en nu ze 20 is, is ze begonnen met modern!

je bent dus nooit te oud om nog iets te leren :grinning:
gewoon doen dus!

Ik doe geen moderne dans, maar ik ben op mijn 16e wel begonnen met hiphop. Had daarvoor wel al gedanst alleen niet zo serieus allemaal. Dus wat dat betreft is het niet heel moeilijk, maar wel even wennen. Natuurlijk zul je niet in 1 keer alles mee kunnen doen maar dat komt vanzelf wel.

^^^^bedankt!

nog meer?

niemand???

op welke dans zitten jullie dan? Hoelaat begonnen jullie daarmee?

xxx

Jazz/Streetdance op m’n 4de. Maar het maakt echt niet uit of je nou op je 4de of 14de begint…

okee, bedankt!

maar is hier echt niemand die op modern zit? of heeft iemand daar meer ervaring mee?

vroeger heb ik op moderne dans gezeten… ik vond het altijd heel erg leuk! en het maakt niets uit of je nu pas gaat beginnen, je komt gewoon in een groep van jouw niveau. :slightly_smiling_face:

Kun je me wat over modern vertellen, of is het echt al heel lang geleden?

Xxx

zit hier niemand op dans?

niemand?:face_with_raised_eyebrow:?

x

even klein vraagje tussen door:

weet iemand hoe dat liedje heet wat veel voorkwam in de so you think you can dance audities? die met dat na, na, na… na, na, na, naa. Dat mooie liedje waar veel op modern gedanst werd…

x

Birdy - Skinny Love.
Origineel van Bon Iver

Ik doe moderne dans ja, maar wat wil je er over weten?
Kun je niet gewoon een keer een proefles doen?

dat is hem! dankjewel!

Ja, ik ga een keer een proefles doen. Voordat ik dat ga doen wil ik weten wat anderen er van vinden enzo…

X

het is al een hele tijd geleden ja, heb 't zo’n 4/5 jaar gedaan. wat wil je precies weten dan? je kunt ook een proefles doen, dan weet je meteen of het iets voor jou is! wij hadden altijd wel leuke muziek uit die tijd en we deden ook optredens enzo. ik ben gestopt omdat ik op een andere sport wou maar eigenlijk heb ik er best spijt van haha!

ik doe het nu als onderdeel van mijn vooropleiding theater en ik ben 18 :stuck_out_tongue: