Moderators met een kort lontje!

Ik begin me te ergeren aan sommige moderators onder ons.
Ze sluiten vrijwel alle topics en sturen iedereen door naar een ander topic maar ze vergeten dat de meeste onderwerpen een hele uitbreiding zijn.
Ook melden ze nadat het topic gesloten wordt niet het originele topic waar verder geschreven moet worden. Ik vind dat dit wel gedaan moet worden.

Hier bijvoorbeeld. Moet er overal een slotje op komen? Dit is immers een forum waar je alles mag plaatsen. En hoe meer des te beter toch? Jullie vergeten dat een topic gesloten moet worden tenzij het vol zit met spam, ECHTE onzin is of anders. Maar niet als het gewoon een doodsimpel topic is.

Krijgt dit topic ook een slotje? ;’)

Ja. Daar moest een slotje op :slightly_smiling_face:.
Want niet alleen moet er slotjes op dingen die jij noemt, maar ook op topics waar mensen wat zoeken, of die ALLANG bestaan!

Gelukkig voor haar, heeft ze al antwoord gekregen in het Monroe-topic :slightly_smiling_face:

edit:

Want anders is het forum zo langzaam als de prut x’D

Als je de zoekfunctie had gebruikt had je kunnen lezen dat het forum al redelijk overvol is. en dat de topics dus niet voor niks dicht gaan omdat anders girlscene het straks weer paar dagen eruit ligt. vanwege de overvolle site.

verder is het een forum ja. je mag posten wat je wilt. maar wel beperkt. er zijn niet voor niets regels.

Die topic was slechts een voorbeeld, ik pakte het eerste de beste. Maar Girlscene heeft talloze onderwerpen, de kans is heel groot dat er zelfde vragen in zullen komen. Als het precies copy-paste zou zijn snap ik het wel, maar niet als het over haarzelf gaat.

@Heart-core
Dan moet er naar een ander hosting met een hogere geheugen verhuist worden, zo’n mooie site voor zo’n klein iets moet niet kunnen vind ik.

Trouwens, wie schoont het forum normaal op?

Want ik had dus dat monroe/madonna topic ge-upt, maar als ik dat invoer kreeg ook aantal andere topics met dezelfde onderwerpen.

Overgens werkt de zoekfunctie niet altijd geweldig, bijvoorbeeld als ik mn topic ‘Mijn Werk’ zoek, komt deze niet als eerst in de zoeklijst, maar wel topics met verwante woorden.

ja maar ze kan het ook makkelijk in een algemeen topic vragen.
als je tegen de ene ja zegt dat ze wel een topic mag hebben terwijl het in een ander topic past moet je het tegen de ander ook zeggen. vandaar dat ze gewoon goed moeten zoeken, de helft gebruikt de zoekfunctie niet eens. kom mensen tegen die niet eens weten hoe of wat. maar als iedereen maar zn topics blijft openen is het zo overvol

Dat maakt niet uit. Als iedereen topics gaat aanmaken met ‘ik zoek een rokje/een topje/dit ding’, dan kan er toch beter 1 groot ‘ik zoek’ topic komen? (voorbeeld).

Overigens gebeurd dat niet altijd.

Ja dat is opzich vrij vervelend. heb t ook als je iets zoekt dat je wel paar keer de zoekfunctie kunt gebruiken idd. omdat het soms niet helemaal loopt zoals het hoort

ben het gedeeltelijk met je eens,
maar als de moderators steeds moeten doorverwijzen kost dat ook tijd, terwijl je het zelf ook zo gevonden hebt.
bij sommige topics denk ik: nee niet weer. als er bijv. al 100 over zijn ofzo, anders word het forum zo traag (wat die eigenlijk toch al lang is bij mij!)
maar ik vind soms aparte topics wel fijner, dan word er meer gereageerd.

Het zou beter zijn als er jaarlijks een x aantal topics (bv. van 2007) verwijderd worden.

Kan Girlscene niet een grote schoonmaak houden?
Gewoon het hele forum leeg.
De grote belangrijke worden toch wel weer gemaakt :3

ik ben het ook met je eens
ik had een topic gestart waar ik mijn gitaar wou verkopen, ik had erbij gezet of iemand mij eerst even wou zeggen hoe ik fotos moest uploaden, ik wou daarna weer verder gaan in hetzelfde topic, maar daar werd gelijk een slotje opgezet, en ze zeiden niet eens waarom, er stond geen reden in
echt heel vaag

Sommige topics zijn al heel oud, en ‘leven’ nu nog steeds!

ik verwijder regelmatig oude topics uit 2007. het probleem daarbij is alleen je moet de zoekfunctie gebruiken.
dus voor elk dingetje moet je het opzoeken via de zoekfunctie. dan kan je kijken wanneer de laatste post was. en dan verwijderen.
dus daar gaat ook al aardig wat tijd inzitten.

vandaar dat het nu ook zo goed mogelijk word bijgehouden met de topics van nu dat je dat in 2011 niet hebt. of niet zo veel athans.

Dan kunnen die blijven, maar de topics die niet algemeen (dus over een persoon zelf gaat) zijn kunnen wel weg.

-

Mag ik je er nog eens op wijzen dat we het allemaal in onze vrijetijd doen en er niets voor betaald krijgen? Het is allemaal vrijwillig :slightly_smiling_face:.

idd. dat vergeten ook aardig wat mensen

Jij bent gewoon verbitterd omdat we je erop wezen dat je EERST foto’s in je verkooptopic moet gooien, en dus niet een verkooptopic starten en dan 2 uur later foto’s in gooien xD.

De regel is dat je geen verkoop topic mag openen zonder eigen foto’s van je spullen.
Dus je had beter even de regels kunnen lezen, uitpluizen hoe je een foto in een post zet(is een heel topic over) en dan pas je verkoop topic aanmaken.