Modemeisje verkoopt haar kleren en accessoires!

Hi everyone!
Deze mode student heeft heel veel spullen die ze nooit gebruikt, omdat ze het nooit gedragen heeft of miskopen waren.
Neem een kijkje er zitten echt wel leuke dingen tussen en ik probeer om nog meer te uploaden gauw.

Enjoy Ladies!

P.s Ik ruil niet en de verzendkosten zijn voor de koper

Nieuw!
Adidas vest! leuk als vest of herfst jas. Voor 15 euro mag deze weg :slightly_smiling_face:

M’n louis vuitton sjaal, ik heb hem maar een paar keer gedragen.
Hij is een beetje gekreukt omdat hij in mijn kast heeft gelegen,
Als je hem wast op zijdeprogramma of naar de stommerij brengt is ie weer als nieuw.
Hij is gemaakt van echt zijde en je kan zien dat ie met de hand gestikt is. Helaas is het geweven LV labeltje eraf gegaan omdat deze er dus ook heel losjes met de hand is aangestikt.
Serieus bieden graag, er zijn meer foto’s voor degene met interesse.

Dit leuke leren tasje heeft een vakje met rits aan de binnenzijde. De buitenkant gaat open en dicht met een clipje dat je om kunt draaien. Zoals je ziet is ie voorzien van hengsel. Deze is gemaakt van echt zijde.
Hij gaat weg voor 10 euro inclusief.

Dit mooie tasje heeft me flink wat gekost en ik heb hem maar 1 keer gebruikt. Hij is dus zo goed als nieuw. Hij is helemaal bezet met pailletten. Hij kan zonder hengsel gebruikt worden als clutch, met hengsel kun je hem om je schouder dragen.
15 euro inclusief.

Deze ketting, haarclip en portomonee gaan samen weg voor 6 euro inclusief.

Spijkerblouse/Spijkergilet. Kan gedragen worden met maat L. Als je hem ‘baggy’ wil dan draag je hem met maat M. Ik heb deze nooit gedragen, dus helemaal nieuw. Prijskaartje is er wel af, ik kan het nooit laten hem eraf te halen :flushed:

UP voor mijzelf

UP dan maar…

UP nieuw vest :slightly_smiling_face:

up

hoeveel voor het spijkergilet? als je me niet kunt note wil je het dan even hier zeggen xxx

Noten lukt idd niet :frowning_face: Voor 5,50 euro inclusief mag hij weg. Hij is nooit gedragen omdat ik uiteindelijk vond dat hij niet goed zat bij mij. Het is een XL maar valt klein, met maat L zit ie aangesloten en met M een beetje baggy.

Ja ik zit even te denken op wat voor broek je die aan moet doen.
Ik pas denk wel een maat L of teminste en M is mijn maat maar ligt per kleding stuk anders…

Op een gekleurde broek of een donkere spijkerbroek past ie sowieso leuk!
Oja spijker op spijker zie je ook heel veel nu en ik zie soms ook meiden die het met een jurkje combineren
Mocht je eruit zijn en hem willen dan kun je in dit topic reageren of noten :slightly_smiling_face: