modellensites

ik moet voor school een werkstuk maken dat mee telt voor het eindexamen je moet een voldoende hebben anders mag je niet mee op examen. Mijn vriendin en ik gaan een modeshow op school organiseren, maar hij hebben nog geen modellen weten te scoren. wij hadden gevraagd aan meiden van 2e en 3e klassen of die model willen zijn maar we hebben dus nog geen aanmeldingen. en u hoorde ik van iemand die ik ken die heeft een tijd geleden een fotoshoot gehouden, en had modellen weten te scoren via een of andere site. maar weten jullie misschien zo’n site. want het probleem is ik weet niet waar die persoon die ik dus ken woont en heb er ook geen telefoon nummer van… please help we moeten de modellen zo snelmogelijk hebben.

Fashionmilk :slightly_smiling_face:

hee bedankt, maar kan ik hier zelf ook modellen op regelen? het lijkt wel alleen of ik bekende modellen kan volgen :blush:

geen idee.

je zou ook hier op gs een oproepje kunnen plaatsen ?

Ja had ik ook al over nagedacht maar het is een middag onder schooltijd ergens in brababt, dus dat wordt moeilijk dan…

Je kan kijken in het “modellen aangeboden/gezocht” topic. Gebruik even de zoekfunctie.