Modellen + visagist gezocht voor gezellige shootdag amateur

Hee!

Ik ben Jessie, 18 jaar en al een aantal jaar bezig met Photoshop en fotografie. Voor mijn portfolio-uitbreiding ben ik op zoek naar modellen. Ik sta voor alles open!
Ook zoek ik nog iemand die het leuk vindt om als visagist/kapster met mij mee te werken. Ik heb zelf een visagiecursus gedaan en weet er wel het eea van, maar ik ben geen pro en het lijkt me leuk om krachten te bundelen. Lijkt het je leuk om op een ‘set’ (vooral buiten) aanwezig te zijn en te helpen met bijv. reflectieschermen en licht? Dan ben je ook zéér welkom!
Kortom: wie vindt het leuk om een team te creëren en zo skills te verbeteren?
Mijn website, www.jessign.nl, is een beetje verouderd omdat ik het de laatste tijd erg druk heb met heel veel andere dingen (examens, brrr), dus het is de grootste tijd om mijn portfolio een ‘boost’ te geven!
Ik werk met een pro spiegelreflexcamera, externe flitser, reflectieschermen, statieven en ik heb twee studiolampen.
Heb je interesse? Stuur dan ajb een mailtje naar jessie@jessign.nl
Hier wat voorbeelden van eerder werk

http://jessignfotografie.weebly.com/uploads/1/0/9/9/10992160/4131389_orig.jpg

http://jessignfotografie.weebly.com/uploads/1/0/9/9/10992160/9291990_orig.jpg

http://jessignfotografie.weebly.com/uploads/1/0/9/9/10992160/683453_orig.jpg

http://jessignfotografie.weebly.com/uploads/1/0/9/9/10992160/6872935_orig.jpg

Lijkt me leuk
een paar vraagjes, hoe oud moet je zijn?
Kost het geld?
Liefs

Hoi!

Leeftijd maakt op zich niet uit, als het maar niet jonger dan 13 jaar is. Ik ben zelf 18 jaar oud.
Misschien handig om erbij te vermelden: ik woon in Zuid-Holland!

Oh en natuurlijk kost het geen geld! Het gaat om het plezier nietwaar?

Ah jammer dat je in Zuid-Holland woont.

Ik ben op voor mijn rijbewijs en hoop na de zomervakantie mijn rijbewijs te hebben (met een beetje geluk en zelfvertrouwen :slightly_smiling_face: )
Misschien kun je daarna nog een keer contact opnemen? Bovendien heb ik dan ook OV, dus kan ik heel Nederland doorcrossen. Ik zou zeggen: stuur een fotootje op en we zien weer verder!

Oke, nou ik ben 15 jaar. Had altijd al een shoot gewild! Ik woon ook in zuidholland, vlak bij Dordrecht.

Waaaah, dat klinkt echt superleuk! Ik ben bijna 16 en woon in de buurt van Leiden! Ik zal zo even aan m’n moeder vragen of ik je mag mailen, lijkt me echt heel gaaf! Mooie foto’s heb je trouwens.

Ik zal je wel eens emailen dan!

Superleuk!
Ik wil alleen wel dat het volgende duidelijk is:

1. Ik doe dit puur voor mijn hobby en ben géén professionele fotografe. Kans op mislukking is er dus altijd.
  2. De shoot is op TFP-basis (dit geldt ook voor visagie). Wat houdt TFP in? TFP is Time For Print. We krijgen dus uiteindelijk allebei wat we willen: jij een foto die je hebt gestyled of waar je zelf op staat en ik een foto die ik heb gemaakt. Ik ga dus niemand betalen en jullie hoeven dat voor mij ook niet te doen :wink:
  3. Als je minderjarig bent wil ik PER SE toestemming van je ouder(s)/verzorger(s). We zullen werken met een basiscontract om geen misverstanden te krijgen.
  4. Het gaat natuurlijk vooral om het plezier en de ervaring!! :grinning:
  5. Als jij of je ouders nog vragen hebben, kunnen ze altijd mailen. Ik doe NIET aan fotografie met badkleding/lingerie of naakt.
  6. Ik heb zelf vanaf mijn 15e model gestaan, zonder de juiste maten te hebben: het kan meiden!, dus ik weet wanneer een model zich prettig voelt (:

Ooh superleuk! Ik ben 14 jaar en ik woon in Zwijndrecht.
Alleen ik heb een vraagje: Mag je ook samen met een vriendin, dat je dan apart (of samen) op de foto gaat?
Ik zal eens vragen aan m’n ouders of het mag, en dan kan ik je mailen. :slightly_smiling_face:

Ja! Je mag met een vriendin. Het is alleen wel de bedoeling dat het ‘fashion’ foto’s worden (dus een beetje editorial)
Het worden dus geen foto’s die je wel eens bij de fotograaf ziet hangen met gekke bekken en gekke brillen oid.

ik wil wel :slightly_smiling_face: lijkt me heel leuk ! ik mail wel

Haha oke! :slightly_smiling_face: Dat vind ik juist heel leuk. Ik zal het aan m’n ouders vragen en aan een vriendin.

upje :slightly_smiling_face:

Wauw, lijkt me echt super leuk om te doen!
Allen beetje jammer dat ik in Gelderland woon…

Na 1 september kan ik heel het land doorcrossen :wink:

Ik woon officieel in Utrecht, maar heb studenten ov en ben elk weekend in Schiedam. Dus ik zou opzich wel model kunnen staan. Weet alleen niet of ik het kan, ben niet extreem fotogeniek en heb het nog nooit gedaan!

Ik heb je een mail gestuurd! Heb er alles in staan behalve mn leeftijd, 18!

oh wat leuk! zoek je nog modellen?:slightly_smiling_face: