Heee…!
k’denk dat jullie het ook wel merken maar…
38 word 40 enz…
ik heb zelf nog wel maat 38 en met schoenen 37 maar iik heb een paar vriendinnen die daar egt last van hebben…
me zus ook… hebben jullie daar ook last van?
Heee…!
k’denk dat jullie het ook wel merken maar…
38 word 40 enz…
ik heb zelf nog wel maat 38 en met schoenen 37 maar iik heb een paar vriendinnen die daar egt last van hebben…
me zus ook… hebben jullie daar ook last van?
YOYOYO
Ja maar juist net anders om
Ik ben klein dus ^^ dan weeet je het wel Mijn maten zijn
Kleding : 34
Schoenen: Maat 35
En ik ben 13 jaar bijna 14 en zit in de 2e dus dan snap je wel van die arrogante mensen weer PESTEN Wordt er wel eens ziek van dan den ik kijk eerst naar je zelf jij bent ook niet het perfecte plaatje
DOEEG!x
Ik heb 36/38. Maar ik denk dat je gewoon moet proberen om gezond te eten en veel te bewegen, en als het dan nog gebeurd is het gewoon je bouw en zul je het moeten accepteren. Wel vervelend natuurlijk
Ik ken het gevoel van dikker worden, heb maat 42/44 en schoenmaat 42/43 btw ben 1.80 lang en 15 jaar om over gewichten maar niet te spreken!
ik bedoel ik heb 36/38
jaa denk ook
ja dat heb ik ook steeds vaker ik heb nu nog zeg maar 36/38 maar laats paste ik alleen in 40 !!! ik dacht woowww ik ben dik geworden joh
ben 15
schoenmaat 40
+ maat 38 van blousjes
en 29 van broeken :S
Maar volgens mij heeft ExtraCute wel gelijk hoor. Want soms kloppen de maten echt niet. Ik heb, in dezelfde winkel, twee verschillende maten gepast, en de grootste maat, was kleiner dan die andere. En vaak zijn twee dezelfde maten ook verschillend.
Ook bij schoenen is dat zo he, ik heb steeds vaker dat mijn maat 40 te groot is.
Ik heb meestal maat 36/38 maar de laatste tijd is het meer 38, maar dat kan ook mijn dikkee buikjee liggen haha.
36/38 alleen het stomme = ik ben best lang & zijn broekspijpen vaak gauw te kort… & ik kan veel eten maar ik word nooit veel dikker … Ja alleen in de avond maar de volgende ochtend ben ik weer dun Dus ik kan bijna nooit een goede broek vinden; als iemand tips heeft … Alles is welkom
Dat heb ik ook. Ik ben ook heel lang en dun. Heb dus ong. dezelfde maten als jij. Maar nu heb ik de broeken van de Zara ontdekt. Super ! Echtwaar. Ze zijn heel lang en smal. Soms aan de lange kant bij mij (1.83) Dus ik zou zeggen als je daar nog niet bent geweest ga dara kijken 1
ben 17 en mijn kledingmaat schommelt tussen 34 en 36 en mun schoenmaat is 37.
Ik ben 14, heb maat 34/36, en schoenmaat 39/40 …(maar ben 1.65)
Is het eigelijk waar dat als je grote schoenmaat hebt dat je ook langer wordt ?
ik wordt alleen maar dunner.
Ik ben 18 jaar, 1,60 lang.
Schoenmaat 36, kledingmaat 32 en jeansmaat 24.
Toen ik 12 was had ik jeansmaat 25/26
Is toch niet goed?
Hoooi
leeftijd: 16
lengte: 1,66
gewicht: 55
schoenmaat: 36
kledingmaat: 34/46
Ik Trek me niks aan van die maten, die kloppen toch nooit, ik heb in mijn kast kleren van maat 32 tot 40 hangen.
ik ben 17
lengte: 1.60 zoiets?
gewicht: 47.5 (ja ja woog eerst 40…ben er dus super trots op dat ik ben aangekomen)
Schoenmaat: 36/37
kleding: 32/34
Ik ben 17 jaar heb altijd maatje 36 en schoenmaat 38 (maar soms ook wel eens schoenmaat 37 ) lengte: 171cm ongeveer (jaar geleden gemeten).
-
voor mijn bovenlijf 34, xs of s.
voor mijn onderlijf 34/36 of s.
broekmaat; 27 of 28, en lengtemaat 32
schoenmaat; 38
ik ben 1.63, en word in juli 17