Modellen lelijk?

Omdat de discussie in dit artikel wat lastig werd, dacht ik, laat ik en topic maken. Ben ik de enige die modellen (bijvoorbeeld van dat artikel) juist heel mooi vind? Ik vind ze uniek en daarom juist mooi. Veel mensen schreeuwen altijd dat perfect ook zo saai is en helemaal niet mooi, maar dit is ook weer lelijk… dus. Wat vinden jullie?

Dit topic gaat dus over de hoofden, niet lichamen. die discussies hebben we wel gehad :grin:

Ik vind modellen soms echt heel lelijk, anderen juist niet. Die vind ik dan dat ze wel ‘wat’ hebben. En dan heb je ook nog de modellen die wél knap zijn, niet op een bepaalde manier.
Vind ik.

Ik vind dat de meeste modellen (meestal catwalkmodellen) er gewoon niet vrouwelijk uitzien (geen heupen, borsten, rondingen,…) en daardoor vind ik ze niet mooi.
Zonder lagen make up en mooie kleding zouden ze er het zelfde uitzien als een gewoon meisje dat een beetje (te) mager is.

maar ik bedoel dus meer hun gezichten, de discussie over lichaam weten we nu wel haha :grin:

Ach je hebt mooie en lelijke modellen

ja sommige van dat artikel hebben echt een lelijke kop.
maar niet allemaal.
ik vind echt heel veel modellen gewoon een heel lelijk hoofd hebben hoor.

Ah ok, dat hangt natuurlijk van persoon tot persoon af en wat voor make up ze dragen enzo :slightly_smiling_face: Sommige modellen vind ik wel mooi, mits ze niet te overdreven make up dragen (bv: geen wenkbrauwen)

Sommige vind ik super mooi, maar sommige vind ik ook echt wel heel lelijk. Het tweede meisje in dat artikel lijkt echt maar 12 ofzo.

Je kan nooit zeggen dat je modellen lelijk vindt. Modellen zijn mensen (duh) en je hebt ze dus (net zoals mensen) in allerlei vormen, kleuren etc.
Je zegt toch ook niet dat je mensen in het algemeen lelijk vindt? Zo kun je dus ook nooit modellen in het algemeen lelijk vinden.
Tuurlijk, er zitten modellen bij die je wel mooi vindt, en je hebt modellen die jij minder mooi vindt.

Ik vind de meeste modellen allemaal op elkaar lijken, en dan heb ik het zeg maar over die modelletjes die pas zijn ontdekt enzo. Ik vind ze vaak zo doorsnee, niet superlelijk ofzo maar schoonheid zou ik anders omschrijven. Overigens vind ik dat er ook modellen zijn die zó’n apart gezicht hebben dat zo niet mooi is dat het tóch wel iets catchy heeft als je me nog snapt :'D Gemma Ward bijvoorbeeld.

Een model moet dun zijn, en daarbij moet ook het gezicht dun zijn. En dat is jammer, want ik vind een meisje met een wat voller gezicht véel mooier dan zo’n dun ding waarbij het net lijkt of ze geen wangen heeft.

Doe mij dan maar zo’n gezicht als Doutzen Kroes, lekker vol maar mooi.

tsja, net als lelijke & mooie mensen heb je ook lelijke & mooie modellen.

sommige modellen zijn lelijk en sommige zijn knap

ze worden lelijk gemaakt lijkt het lol

de meeste hebben iets speciaals en daardoor worden ze mooi.
maar dat model van jill sander vind ik dan echt niet mooi.
maar dat is mijn mening

Er zitten wel een paar lelijke tussen, ja.
Ik vind vooral haar lelijk:

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/mak04c.jpg

Maar dit komt waarschijnlijk door haar ‘rare’ make-up.

sommige zijn echt spoken idd… maar er zijn ook echt hele mooie modelle!