Modellen gezocht

Hallo!

Ik moet voor mijn eind opdracht een serie foto’s maken, waarbij ‘tegenstellingen’ het hoofdonderwerp is. Op dit moment studeer ik fotografie aan het ROC Friesepoort en zit in het examenjaar.

Met iemand anders uit mijn klas heb ik een idee uitgewerkt en op papier gezet. Wij zoeken hiervoor modellen die in de omgeving van Friesland wonen of er geen problemen mee hebben om er naartoe te reizen.

Ons idee is om met natuurlijk licht en een zwarte achtergrond te gaan shooten. Wij hebben gekozen om de kleding eenzijdig te houden en de aandacht te richten op verschillende gezichtsuitdrukkingen. Hierbij het moodboard:

http://oi44.tinypic.com/2mh7x0.jpg

Mijn werk kan je vinden op http://www.flickr.com/photos/55105602@N08/

Lijkt jou het leuk om eraan mee te helpen? Note me of laat hier een reactie achter. Stuur een duidelijke foto/ polaroid van je gezicht (zonder make- up)

Groetjes,
Sarah

upupupupupup

Veel te ver weg, sorry. Succes.

aaah okay ! (;
Bedankttt,

Ik woon in Friesland! :slightly_smiling_face: Maar ik ben totaal niet fotogeniek haha, up!

Ik ben niet echt fotogeniek xD

Ik woon in Friesland… maar weet niet of ik geschikt ben en of ik het durf haha.

ik woon wel dichtbij maar ik ben echt totaal niet fotogeniek xD

Ik ken misschien wel een meisje die dit zou willen, ze woont in Friesland. Zal ik het aan haar vragen?

Ja leuk!:smiley:

ik woon te ver :frowning_face:

Wat een leuk idee! Ik ben alleen niet zo vreselijk fotogeniek ghehe. Veel succes!

Leuk idee!
Maar ik woon ver weg, ben jong, a-fotogeniek en heb geen mooie huid dus ik wil geen foto zonder make-up sturen :'D

Wat voor iemand zoek je, iemand met veel ervaring of maakt dat niet zoveel uit? en welke leeftijdscategorie?

ohh je maakt zulke mooie foto’s !
Helaas woon ik er super ver vandaan (amsterdam)
Jammer, het leek me echt super leuk ! :frowning_face:
succes

@ ilovevoedsel , de ervaring en leeftijd maken niet zoveel uit.
Ik selecteer meer op foto’s hoe iemand er uit ziet en hoe je gezicht is gebouwd.

@ the_grinche , aaah dankje! Je heb wel van die kortings kaartjes bij de kruidvat he!

ik wil wel maar k mag nei en k woon iets te ver weg :frowning_face: nog succes

Oh ik woon in Friesland, klinkt heel leuk! Ken ook een meisje uit je portfolio haha (:

upupup

Ik ken wel een meisje die ik vandaag nog heb laten fotograferen voor een shoot die ik regelde
Maar weet niet of ze naar Friesland wilt/kan
UPPP voor jou!