Modellen gezocht!

hai Girlsceners!

Voor mijn portfolio ben ik weer op zoek naar fotogenieke meiden die graag een keer een fotoshoot willen laten doen door een semi professionele fotografe. :slightly_smiling_face:

Ik zal even wat uitleggen over mijn werkzaamheden. Sinds 2,5 jaar heb ik een spiegelreflexcamera en werk ik als (dieren)fotografe, ik heb vooral paarden & honden voor mijn lens. Sinds afgelopen zomer ben ik bezig met een overstap te maken richting fashion/portretfotografie. In de herfst heb ik het erg druk gehad met school maar er beginnen weer wat gaatjes te komen waarin ik graag verder wil leren.

Ik heb een aantal specifieke shoots in mijn hoofd maar ik kan altijd een leuk, fotogeniek model gebruiken :slightly_smiling_face:

Specifieke shoots voor ons profielwerkstuk;
Verliefd stelletje, meisje met lang haar en natuurlijk beide met een leuke uitstraling voor een sexy fotoshoot (met kleren aan uiteraard, het is de bedoeling dat vooral de sfeer sexy is ) Locatie nader af te spreken 14/21/28/29 januari
Meiden met lang haar (hippie stijl) voor zowel straatmode als beautyshoot, beetje in jaren 60 revolutie stijl - Zwolle/Utrecht/Amsterdam 14/21/28/29 januari

Uiteraard zul je een exemplaar van het tijdschrift wat we voor ons profielwerkstuk maken ontvangen als je er zelf in staat! :slightly_smiling_face:
Verder ben ik altijd op zoek naar leuke fotogenieke meiden waarbij je lengte, maat enzo allemaal niks uitmaakt. Wel is het handig dat je voor je aanmelding
even checkt of je op de aangegeven datum & plaats kan zijn.

De shoots zullen plaatsvinden op tfp basis, dat wil zeggen dat zowel het model als de fotografe er niks aan verdienen, je levert alleen je tijd in voor foto’s waarmee je ervaring met modellenwerk op kan doen of foto’s voor je portfolio kunt gebruiken. Reiskosten zijn ook voor eigen rekening uiteraard.

Naast de shoots waarvan ik ideeen in mijn hoofd heb zitten voor ons profielwerkstuk zal er natuurlijk ruimte zijn voor je eigen ideeen in een shoot zodat je er zelf natuurlijk ook profijt van hebt :slightly_smiling_face:

Voor meer informatie en mijn portfolio; www.wix.com/paardenfoto/home
Als je je wil inschrijven, stuur dan een note met foto’s waarin je lichaam & gezicht goed te zien zijn :slightly_smiling_face:

Of je kunt natuurlijk ook een mailtje sturen met foto’s naar paardenfoto@live.nl

Wow je foto’s hebben echt een slechte kwaliteit, ik weet niet of dat door wix komt of door de manier waarop je ze opslaat…

ik zou het wel graag willen, maar het is wat te ver ):
ik heb nl lang haar maarjaa, balen…

Is te ver weg!

he jammer… =[ te ver, gebeurd nou altijd ;’]

Hee meid,

dit klinkt grappig, maar als je graag foto’s wil maken van een zwangere persoon (ik ben niet zwanger, maar ik kan mijn buik op de een of andere manier zo opzwellen dat ik zwanger lijk. Misschien ook leuk om zoiets bij te doen. Ik ben bereid om te komen. Ik heb een vriend we zijn wel niet heel erg fotogeniek… Nou ja ik wel een beetje (mijn pa is fotograaf geweest), maar hij niet. Als het je wat lijkt laat het maar weten.

Ik ken een meisje die heel veel jaren 60 kleding draagt.
Dit allemaal bijvoorbeeld:

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/377630_2455483518204_1585578919_2312415_909486422_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/391133_2626874002859_1585578919_2367610_957549272_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/317069_2241951060026_1585578919_2163879_1619991985_n.jpg

Dat komt dus door wix… Maar nieuwe website is in de maak gelukkig en die is waarschijnlijk met een week of 3 klaar :slightly_smiling_face: Dit was even een tussenoplossing maar kan niet wachten tot ik er vanaf ben!

@ Justone, dat is jaren 40/50 qua kleding haha, jaren 60 zijn juist wat strakker & futuristischer of juist dat losse boho achtige, met veel jeans & wijde pijpen, al is dat ook vrij seventies. :stuck_out_tongue: Dankjewel voor je aanbod trouwens, zou je me misschien wat foto’s willen noten? :slightly_smiling_face:

Van mezelf?

Je gaat een tijdschrift als PWS maken? Een vraag daarover, hoe ga(laat) je dat afdrukken? En wat voor soort profielwerkstuk heb je? Waar gaat het over?

Helaas ik ben niet echt fotogeniek dus zie dit maar als een upje

Een profielwerkstuk in tijdschriftvorm inderdaad. Het gaat over seksualisering van de samenleving als gevolg van de seksuele revolutie voor het vak geschiedenis.

Afdrukken hebben wij via een plaatselijke drukker geregeld en er komen 2 versies. Voor de leraren een met kritische bronbeoordeling en het logboek etc er bij in, en nog een gewone variant met de echte artikelen :slightly_smiling_face:

Oeh lekker duur. Succes!
(Ik kan dit helaas niet doen ivm operatietje dus een upje)

Misschien kan je in het modellentopic vragen?

http://forum.girlscene.nl…er_3/list_messages/163124

Lijkt me leuk, maar ik ben niet voor de camera gemaakt haha.

Ik zit in Zwolle op school, lang haar, alleen de kleding is een beetje een problem want ik draag iets andere kleding dan hierboven. Ik ben zelf tevens een fotograaf in opleiding, maar ik sta af en toe ook wel model.