Modellen gezocht

Ik wil ook naar het model toe reizen als het niet helemaal de anderen kant van het land is dus dat komt goed.

Natuurlijk of geverft maakt niet uit. Je hebt verschillende soorten rood :slightly_smiling_face:.

Oh ik heb net men haar roodgeverft haha. :]
Dus kan ik je pb’en?

Ik heb ook rood haar, maar zoals cthesun ook al zei, heb ik ook niet echt modellen potentie.

Foutje verbeterd en ik heb helaas geen rood haar :[

Hier een roodharige. (Voor foto’s zie mijn hyves, gewoon op ‘Eymeke’ zoeken.)

Het lijkt me leuk om je te helpen, maar:

1. Waar is het?
  2. Ik heb vanaf 17 mei examens, en voor die tijd heb ik helaas vrij weinig tijd…

Mooie foto’s trouwens op je Flickr!

^^ wat hierboven staat, want aangezien je prachtige foto’s lijkt het me toch leuk mee te doen =)

Ook al denk je niet dat je de potentie heb van een model. Maar je zou het wel heel leuk vinden kun je me gewoon een pb sturen :slightly_smiling_face:.

'k heb geen rood haar.
succes ermee! :slightly_smiling_face:

Ik heb geen rood haar, sorry.
Wel een hele mooie foto, die van je zusje!

Ik hoop nu al jullie vragen te hebben beantwoord begin post bewerkt :slightly_smiling_face:.

superhandig dat je hier zo´n oproep doet! Misschien dat ik dat ook eens ga doen haha

Ik heb roodbruin haar, is dat ook goed? (:

ik zoek ook modellen! goed idee om daar een topic van te maken! (:
vind je het erg als ik dat ook doe? ^^

Oh: een vriendin van me heeft ook rood haar (roodbruin eigenlijk) ze staat ook wel s model voor mij ^^
maar ik weet natuurlijk niet waar je woont en of ze dat wil.

kheb helaas geen rood haar !

mocht je mensen te kort schieten, ik kan mn zus overhalen en anders desnoods lijkt het mij ook wel leuk! :grinning:

Ik heb ros haar geverfd.
Maar ik woon in Belgie &n niet zo’n modellen ding (:

Wat een fijne reacties :slightly_smiling_face:. Als er nog meer meiden zijn je mag me altijd mailen op: Elveragerlinda@live.nl. Ook als je geen rood haar heb.