Modellen gezocht

Ik weet niet of ik het hier goed post.

Ik heb hier al een tijdje een topic die jullie misschien al wel gezien hadden http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/dutchproductions-fotografie-142070.0.html.

voor mijn eind opdracht fotografie ben ik op zoek naar meisje met rood haar.
Lijkt dit je nou leuk en wil je wel model voor mij staan. Reageer dan even in het topic of in een pb bericht.

Ik zal nog even kort uitleggen wat mijn opdracht is namelijk: Fotograferen van meisjes met rood haar. Daar moet ik een twee luik van maken. Dus moet ik nog een tweede emotie van de omgeving of iets maken wat de emotie omschrijft. De foto’s worden dus buiten in de natuur met mooi weer gemaakt.

Even wat aanpassing aangezien er nogal wat vraagjes zijn:

Ook al denk je niet dat je de potentie heb van een model. Maar je zou het wel heel leuk vinden kun je me gewoon een pb sturen :slightly_smiling_face:.

Geverfd of natuurlijk rood het mag allemaal!

Als je niet super ver weg woont ben ik bereid naar je toe te reizen.

Het enige wat ik nu nodig heb is een foto van jezelf en een dat ik je gezicht goed kan zien.

Mocht je in de vakantie kunnen dan zou dit helemaal top zijn maar daarna kan ook nog tot de week van 24 mei.

Even correctie modellen schrijf je natuurlijk met twee ll foutje…

modelen?
het zijn toch modellen?

edit ; je had het zelf al gezien :slightly_smiling_face:

‘modellen’
ik heb geen rood haar dus sorry, succes

Ik heb helaas geen rood haar…

Ja, mijn toetsenbord werkte niet helemaal mee. Heel leuk nu lijkt het net alsof ik niet kan schrijven :slightly_smiling_face:. Maar zo komt iedereen wel even kijken.

haha, @ hierboven
verder succes :grin:

haha okee
nou, sorry ik heb geen rood haar. succes nog!

Ik heb rood haar, maar totaal niet de potentie van een model ben ik bang =)

Op een van je foto’s staat toch een meisje met rood haar, of ben je dat zelf? ;p

http://farm5.static.flickr.com/4060/4416641963_6789d6c5f9_m.jpg

(van je flickr =])

Haha, nee sorry, dat kan niet, dat meisje ziet er jonger uit =]

@ Amoureux Haha ja, dat klopt dat is mijn zusje :slightly_smiling_face:. Maar ik zoek verschillende meisjes moet een serie worden vandaar :slightly_smiling_face:.

Ook al denk je niet dat je de potentie heb van een model. Maar je zou het wel heel leuk vinden kun je me gewoon een pb sturen :slightly_smiling_face:.

waar zouden de modellen dan naartoe moeten voor de serie?

natuurlijk rood?
Of geverft rood? :]