Modellen gezocht!

Ha meiden!
Sorry als hier al een topic over is, maar ik heb echt heel hard een paar modellen nodig en hoop ze zo sneller te vinden.

Ik doe de kappersopleiding in 's-Hertogenbosch en ik heb moeite met het zoeken van modellen. Vriendinnen zitten op school, werken, of hebben net hun haar laten knippen. Als ik dan eindelijk een model heb, zeggen ze meestal af. Iemand een idee hoe ik aan modellen kan komen? Ik ben niet echt iemand die zomaar op iemand af durft te stappen. Dat is misschien ook wel een probleem.

Als je zelf kan en wil, zou ik dat heel erg fijn vinden!
Ik zoek modellen voor:
woensdag 4 december om 13.00 uur
dinsdag 17 december om 13.00 uur
donderdag 19 december om 13.00 uur

Let me know!

Vervelend zeg! Ik hoop dat het je lukt. Het is dat ik niet in de buurt woon anders had ik je graag willen helpen. Mijn vriendin deed dezelfde opleiding en ik ging voor haar ook altijd mee. :slightly_smiling_face:

Dankjewel!
Ja, dat is echt heel erg vervelend. Om van anderen afhankelijk te zijn.

Misschien is het handig om er een plaats bij te zetten.

Oh wacht grapje, niet goed gelezen…

Ik zou best willen aangezien het maar een kwartier met de bus is alleen ik ben niet van plan om een heel ander kapsel te nemen haha. Wat doe je zoal?

de 4e en de 17e is laagjes knippen, en de 19e is puntjes knippen. dus het is niet zo heel heftig hoor, haha

Oh god, zou best willen maar besef me nu dat ik dan gewoon school heb haha.

Is er niet zo’n facebook Gratis in ‘jouw woonplaats’?
Ik zie er regelmatig oproepjes staan bij die van ons, en er komen best veel reacties op

Ik geloof het niet… Nog nooit gezien in ieder geval.

En dat is erg jammer, de meeste mensen zitten rond die tijd op school dus dat is gewoon kut.

Ik kan wel vrij nemen? Ik neem aan dat je op Koning Willem zit?

Jep! Dat zou wel heel erg aardig zijn

http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/algemeen-modellen-aangeboden-en-gezocht.-263153.0.html
Misschien kan je hier een oproepje posten?

Dankjewel! Heb het gedaan.
Alleen de reden dat ik een apart topic heb aangemaakt is dat mensen het dan misschien wat sneller lezen. En hopelijk ook reageren.

Haha ik zou best wel willen maar mijn haar is zo verneukt atm dat ik binnenkort toch echt eens een keer naar een goede kapper moet :’)

Ben ik geen goede kapper? Nee grapje.
Ik kan ook alleen je puntjes knippen?

Zal kijken wat ik kan doen! Ik waarschuw alvast, mijn haren zijn best dood haha.

Maakt niet uit, ben allang blij als ik iemand heb!
Laat het maar weten :slightly_smiling_face:

upje

Dit soort oproepjes mag je in het algemene topic plaatsen.