Modellen gezocht voor make-up thema's!

Hoi modellen!

Tot en met oktober volg ik een visiagie opleiding bij visagiste en fotografe Saceli Koopmans (website: http://www.saceli.nl/).

Daarvoor ben ik op zoek naar modellen die een avondje model willen zitten voor mij. Na afloop wordt er door Saceli professionele foto’s van je gemaakt!

De opleiding is op verschillende donderdagen op de straat Nieuwe Kerkhof, Groningen.
Het duurt van 19:30 tot ongeveer 22:00.

De thema’s verschillen per avond; extreme make-up, smokey eyes, naturel, bruids make-up, enz.
Wil je graag voor een bepaald thema meewerken omdat je die nodig hebt voor in je portfolio, vermeld dit dan even in je berichtje!

Dus lijkt het je leuk? Stuur me dan een mailtje (info@joekes.nl) of reageer op dit berichtje.
Je hoeft geen ervaren model te zijn!

Veel groetjes,
Joeke van der Veen
(Website: http://www.joekes.nl)

ik woon wel in de buurt, en zou het opzich wel leuk vinden. Alleen ik heb het niet speciaal nodig voor mijn portfolio ofzo, zou het dan wel voor de leuk willen doen. Dus misschien dat er eerst nog mensen zijn die het goed kunnen gebruiken e.d. anders wil ik wel een keer (:

Woon in België dus is spijtig genoeg te ver ):

Haha het lijkt me wel leuk en ik woon in de buurt, maar ik ben verder geen model ofzo…

Ik woon aan de andere kant van het land, duss maar een upje dan (:

Dankjullie wel voor jullie snelle berichtjes (;
Ik wilde even zeggen dat het zeker niet nodig is om ervaring te hebben als model. Als je het leuk vind om opgemaakt te worden en een beetje stil kan zitten ben ik al blij haha!
Liefs

helaas woon ik in zuid holland dus tis te ver rijden maar succes nog met mensen vinden :slightly_smiling_face:

jammergenoeg woon ik in Noord-Holland maar het leek me wel erg leuk.
Succes!

helaas ook te ver weg!

pfhoe, veel te ver weg :stuck_out_tongue:

Zijn er nog meer meisjes die een avondje model voor mij willen zijn? Er zijn nog een paar plekjes over! :slightly_smiling_face:

Jammer dat het zo ver uit de buurt is haha.

Ik zou wel willen. (:
heb alleen geen ervaringen en etc. :l

Het is dat het met de trein zo duur is… maar anders had ik het wel gedaan! Het leek me hartstikke tof! :’)

ik woon in groningen, en wil het opzich ook wel doen.
lijkt me wel leuk…

nog eisen voor het model?

te ver, helaas!

Ik zou graag willen! Zou ik samen met een vriendin mogen? Het probleem is wel dat ik slaapplek nodig heb, omdat we uit Friesland komen.

Helaas, te ver weg :frowning_face: