Modellen gezocht visagieopleiding

Hi girls!

Vanaf volgende week begin ik een visagie opleiding en hiervoor heb regelmatig modellen nodig om te oefenen :slight_smile: Voor het model is het ook leuk want je krijgt ook de tips etc mee dus je leert er ook van.

Ik zoek meiden tussen de 16 en 30 jaar, met een makkelijke huid en een leuk koppie. Het is op een dinsdagavond van 19uur tot 22uur in Waardenburg. Woon je in Den Bosch of dicht in de buurt, dan kun je gewoon met me mee rijden! Ik woon zelf in Den Bosch. Heb je zin om een keer mee te gaan, stuur me dan een mailtje naar justme_hz@hotmail.com met je gegevens en op welke data je zou kunnen.

Groetjes!

Oké beetje vaag om dit op een forum te doen. :’] Nu lijk je net een enge pedo.

Eersts post, hmm…
Als je meer post had oke,
Maar krijg hier een beetje een raar gevoel buj…

Vooral ook nog omdat het 's avonds is. Ik had wel interesse, maar 's avonds in mijn eentje erop uit naar een vreemde… nee liever niet.

^Idd, een opleiding is nooit zo laat…

Mag ik vragen van waar de opleiding is,
En of je ook een site/telefoonnummer heb zodat ik ze kan bereiken?

is heel veel; visagieopleidingen en cursussen die 's avonds zijn hoor;)

a

Ben geen engerd hoor :slightly_smiling_face:

Maar goed, het probleem is dat mijn vrienden kring allemaal boven de 30 zijn, ben zelf 32. Heb wel via via al een paar modellen, maar daar krijg ik geen 36 lessen mee vol :frowning_face: Dus vandaar dat ik dacht laat ik hier een kijkje nemen omdat ik weet dat hier wat jongere meiden komen.

Ja er zijn zeker avondopleidingen, want ik werk namelijk gewoon full time, en ik wil dit er bij doen. Het is in Waardenburg, www.studiobellezza.nl

wat versta jij onder een leuk koppie?

Wat ik er onder versta is een makkelijke huid (dus weinig oneffenheden), en gewoon de normale verhoudingen, dus niet super kleine ogen bijvoorbeeld. Maar til er niet te zwaar aan hoor :slight_smile: Wanneer er fotoshoots gedaan worden is het fijn als het model fotogeniek is.

Klinkt wel leuk, alleen ik ben altijd superachterdochtig, dus sorry

Lijkt me wel leuk maar ik weet niet woont wel in de buurt Tilburg… Hmm ik denk er nog wel even over na. Heb je toevallig een site ofzo met wat informatie over wat je hebt gedaan?

mocht ik for some reason op een dinsdagavond in Tiel bij mn ouders zijn, dan lijkt het me wel leuk… Maar dat zal tot ergens in juni pas voor het eerst zijn gok ik.

hmh, als je jonge modellen zoekt, kun je ook gewoon op een zaterdagmiddag
de winkelstraten doorlopen.
dit komt idd een beetje onbetrouwbaar over (:

Ik heb helaas nog geen fotos en zo. Ik begin net, en gedurende deze opleiding wil ik mijn portfolio samenstellen. De opleiding volg ik bij:www.studiobellezza.nl

Dan hoor ik het graag tegen die tijd :slightly_smiling_face:

Ik heb een slechte huid dus dat word 'm niet!

Ook een idee inderdaad :wink:
Maar er worden wel vaker zulke oproepjes gedaan hoor :slightly_smiling_face:

Ben nog op zoek naar modellen, heb nog een paar plekken vrij. Dus als je zin hebt, laat het mij weten! :slightly_smiling_face:

Leuk.
Woon alleen beetje ver weg haha.