Modellen gezocht; nagelstyling!

Sorry, ik plaats hem ook even hier, aangezien ik denk dat hier toch wel meer mensen komen.

Hello.

Ik ben momenteel bezig met een studie tot nagelstyliste. Hiervoor moet ik veel oefenen en ben dus op zoek naar modellen die mij willen helpen!
Ik woon vlakbij Rotterdam (Rhoon om precies te zijn), dus zou het wel makkelijk zijn als je in de buurt woont, of je moet het niet erg vinden om even te reizen.

Omdat ik ook mijn spulletjes moet betalen, vraag ik een kleine vergoeding. Het hangt er vanaf wat je precies wilt, maar we kunnen vast wel een leuk prijsje afspreken. (Voor acryl- of gelnagels vraag ik maximaal ¤7,50, dus geen hoge bedragen.)
Hier hoef ik trouwens geen negatieve reacties op, deze prijs heb ik vastgesteld omdat ik ook keihard heb moeten werken voor mijn spulletjes.
Als je het er niet mee eens bent, reageer dan alsjeblieft gewoon niet.

Wil je me helpen, laat dan hier een berichtje achter of stuur me een note! Ik zou je heel dankbaar zijn. (:

<3

Ik wou wel maar ik woon te ver, jammer!

Zou ik je wel iets mogen vragen? Hoeveel kost die opleiding je ongeveer (materiaal inbegrepen)? Ik zou het ook graag doen maar ik vind op internet heel uiteenlopende prijzen.

Woon helaas te ver weg… en ik kom volgend jaar pas weer in Rotterdam, voor m’n werkvisum te halen…

@SHAKExITxUP; Het is zo dat dit een thuisstudie is, met praktijkdagen en examens op verschillende locaties.
Ik betaal totaal voor deze hele opleiding ¤640,-

^ Oh dat valt goed mee! Ik vind in België opleidingen waarbij de opleiding alleen me al 1000 euro zou kosten, zonder materiaal. Dan ga ik ook eens naar een thuisstudie kijken, bedankt voor je antwoord en nog veel succes!

Helaas woon ik te ver, anders had ik eht wel gedaan! En die prijs vind ik juist goed hoor, helemaal niet te veel!

Ik woon in België dus spijtig genoeg te ver :frowning_face:

Ik woon in Den Haag. Ik ben eigenlijk helemaal geen voorstander van nepnagels, maar misschien is er ook iets waardoor het er natuurlijk uit blijft zien?

Nagelstyling is veel meer dan nepnagels, dus ook met eigen nagels (als ze niet te kort zijn) kan ik heel veel! (:

Zoals ik in je andere topic al zei. Ik wil je graag helpen.

Ik heb je genote! :grinning:

Nouja:) Lijkt me leuk je te helpen hoor!

Up!

Nog iemand?

Sorry woon te ver,
meiden hier, Gelnagels kan ik je ehct aan bevelen! het is echt mooi!

Heb vandaag mijn eerste gelnagels gezet! Ze wilde graag haar eigen lengte behouden en gewoon simpel door het werk wat ze doet, dus heb ze gezet zonder tip… op haar eigen nagels dus!

Dit is het resultaat;

Oh, dit mooi! Beetje ‘saai’, maar wel gewoon heel… ja, natuurlijk ^^

Klopt, maar zo wilde ze het graag. (: Dus ja, de klant is koning!

Ik vind het ook mooi hoor! Het verbaast me dat nep ook zo mooi natuurlijk er uit kan zien ^^ Het ziet er helemaal niet nep uit