modellen gezocht. arnhem kappersopleiding!

hé!

ik zit op de kappersopleiding, sinds 1 jaar en ben dringend op zoek naar modellen,wil je een keer wat anders? laagjes, kleurtje, alles kan. En natuurlijk is het gratis! Dus woon je in de buurt van arnhem, en heb je zin om een keer mee te gaan? laat het me weten! zó snel mogelijk! het is elke vrijdag vanf 9uur.

http://gezochtknipmodellen.hyves.nl/

alvast bedankt!

x

Dat ga ik binnenkort ook doen bij een jongen die de kappersopleiding doet, maat dan in Den Haag ergens :wink:

up!

.

oeh dat is een beetje ver weg:(

arnhem is iets te ver helaas.

www.modelzitten.nl
kijk daar eens :slightly_smiling_face:

Woon zelf in Arnhem maar ben net geknipt, ik zal het aan wat vriendinnen doorgeven :slightly_smiling_face:

Heb paar weken terug al geknipt. Jammer.

eeh ik woon in Ermelo. maar het ligt eraan. als je mn haar nou groene met paarse highlights ofzo geeft liéver niet. x

nou nee hoor! daar hoef je niet bang voor te zijn hoor hihi!

Zit je op de Rijn Ijssel?

Ik woon vlakbij hihi.

Hmm ligt eraan, ik woon er vlak bij maar moet het dan heel dramatisch? :stuck_out_tongue:

ja op rijnijssel! Intresse?

neenee, echt niet extreem! gewoon puntjes, laagjes enz.
gewoon wat je eigen wens is!

Oke ik zou het thuis even overleggen! Wanneer moet je het weten? :slightly_smiling_face:

Ik kom er dagelijks langs met de bus als ik naar school ga dus de afstand is geen probleem :stuck_out_tongue: Ik heb alleen nu een schuine boblijn (die ik zometeen rood ga verven met verf va Syoss XD) en dat kapsel wil ik wel gewoon houden, dus ik wil geen laagjes enzo. Verven vind ik geen probleem, hou wel van een beetje afwisseling, alleen is het dus wel rood geverfd dus ik weet niet of dat voor jou een probleem is? Highlighs, lowlights, kleuraccenten ook geen probleem. En verder tja, weet ik veel wat je verder nog moet doen… Föhnen en dat soort dingen is ook geen probleem, je zegt het maar haha.

zou je mischien deze vrijdag kunnen? je zou me er erg meehelpen!:blush:

Nee sorry, ik moet coachen bij de sportdag van mn zusje…

up!^

en waar is dat;). woon in giesbeek. dat is met de bus een half uurtje naar arnhem binnenstad. kom er regelmatig.