Modellen contest

MODELLEN CONTEST
Heeii meiden.

Ik heb gezien dat er 1 lopende modellen contest is en er meerdere mee wilden doen… Daarom ben ik een tweede gestart. Het is een contest waarbij er een thema word uitgezocht door de jury, en bij elk onderwerp moeten de deelnemers voor de deadline een foto ingelverd hebben. De foto word geupload op www.tinypic.com en genote naar de jury. Deze zal dan beslissen hoeveel punten iedereen krijgt.

Regels:

• Maak een foto van jezelf! Niet van iemand anders of van internet…
  • Het is de originele foto. Dus er wordt niet gefotoshopt. Zwartwit fotos mogen wel.
  • Je gezicht en lichaam moeten te zien zijn.
  • Lever de foto voor de deadline in of je wordt gediskwalificeert.
  • De jury mag je diskwalificeren als je je niet aan de regels houd…!

Deelnemers:

• Supperras
  • Sophie
  • Niggahbitch
  • Gerjanne
  • Britt
    -
    -
    -
    -
    -

Jury:

• Lovaahx
  • xSarah
  • Sweetchocolat

DEELNEMES EN JURY MOGEN ZICH AANMELDEN BIJ MIJ. TOT HET VOL ZIT.

Ik wil jury zijn als dat kan!

Okee :ok_woman:

ik doe mee!

Okay ik heb het erbij gezet :slightly_smiling_face:

Ik doe ook mee!

Ik doe mee

Ik doe ook mee

ik doe mee! Leukkk!

Is het erg als de foto’s android kwaliteit zijn? En aan wat voor thema’s moet je denken? :flushed:

@Britt: k zet je dr bij

@Lethe.: nee dat maakt niet uit. :slightly_smiling_face: dat kan vanalles zijn… Het kan ook dat er in de foto een bepaald voorwerp vereerkt moet zijn. Snappie?x :wink:

Jaa ik snap het! Dankjewel. Ik denk er nog even over na haha.

Ik ga volgen! Maar waarom zetten jullie de foto’s niet op GS en verwijderen jullie ze na een dag/halve dag oid? Anders weet je niet echt waarom iemand nou wint ofzo.

Haha dat is zo idd. ^

@expecto patronum: hi wat bedoel je?

@lovaahx, in de beginpost staat dat de foto’s worden geüpload via Tinypic en worden genote naar de jury, maar nu kunnen wij (het publiek) het niet zien. Dus dan weet je eigenlijk helemaal niet waarom iemand wint oid, want we zien hun hoofden toch niet! Kunnen ze niet gewoon op girlscene worden gezet en dat ze na een tijdje worden verwijderd ivm privacy?

@expecto patronum: O jaa dat zou ook kunnen. Had k nog helemaal niet bij stil gestaan xp in ieder geval bedankt! zal t aanpassen. xx

Leuk idee

Mag ik ook jury zijn? :grinning:

doe ik mee of was het een andere sophie ? :grinning: