Modellen benen

Hee!
Ik wil mijn spieren wat rekken, maar hebben jullie goede oefeningen om modellenbenen te krijgen? Heb erg gespierde benen en wil ze rekken, zodat ik modellenbenen krijg, ik hoor het wel! Xx

je kunt je benen toch niet langer maken? of bedoel je met rekken dat ze wat dunner worden?

^ Ze wil haar spieren rekken, niet haar benen

Mijn zus wil dat ook graag, ze krijgt heel snel spieren en daardoor dikker lijkende bovenbenen. Geen professioneel advies dus, anders had ik het het ook al aan mijn zus gegeven. Wel weet ik dat je beter minder zware oefeningen vaak moet herhalen i.p.v zware oefeningen weinig, advies van sportinstructeur. Misschien heeft mijn zus nog wel wat advies, ik zal het haar vragen. Dan laat ik misschien nog iets van me weten!

Ik snap precies wat je bedoeld, ik heb vroeger behoorlijk veel getennist en heb daardoor behoorlijk gespierde benen gekregen. Inmiddels ben ik al enkele jaren gestopt met tennissen maar de kracht en de spieren heb ik nog steeds, waardoor mijn benen behoorlijk dik zijn/lijken. Ik zou het dus ook graag willen weten!

Yoga of pilates, denk ik.

Ik denk dat pilates hier goed voor is?

Wat is pilates? Hihi

Ja dat ze wat dunner worden! Hihi

ze zeggen dat je van paardrijden hele mooie kuiten krijgt. Ik rijd nu twee jaar, het is wel zo. maar nog niet echt geweldig ofzo.

Yoga! Zorgt voor een betere verdeling van spierweefsel, maakt soepeler, leniger en vormt je lichaam strakker. Zoek maar op youtube naar yoga lessen, maar let op, dit moet je wel regelmatig doen wil je echt resultaat krijgen. Het is wel heerlijk om te doen trouwens en maakt je lichaam echt beter gevormd.

Ik rijd 7 jaar paard en mijn kuiten zijn wel heel mooi lang, maar mijn bovenbenen zitten natuurlijk nu die spieren in en die wil ik een beetje rekken om op de catwalk te lopen… Snappie?

Even, ben je wel lang genoeg voor het modellenwerk? Want hun benen zijn ook natuurlijk enorm lang.
Maar ontopic, squats doen het bij mij erg goed. En high knees.

Ik ben 1,69 haha en 13 jaar

ik snap echt niet waarom mensen modellen willen zijn hoor, ik vind die wandelende skeletten echt lelijk!

@pindaknor1 groei je nog anders is het een alvast opgegeven zaak… modellen zijn gemiddeld 175 scheelt 5 cm. maar in modellenwereld is dat een heleboel hoor ik altijd.

Dat is niet altijd meer zo. En ze zijn nu ook bezig met acties geloof ik, met dat de modellen voller moeten worden. Al snap ik je punt wel. :’)

Zoals lovegoodx al zegt, groei je nog? Niet om lullig te zijn, maar je moet om model te worden minstens 1.74 zijn, anders kom je er (helaas) niet.

thanks.

@topicstarter, 169 is wel te klein voor de catwalk. maar je bent nog maar 13 dus de kans dat je nog groeit zit er nog wel in!
ik zou beginnen met bureau’s te mailen (als je dat graag wilt) als je 173 cm bent. voor de catwalk hebben ze toch echt wel liever dat je zeker 175 cm bent.