Modelcamp van fresh mm

Hey meiden,

ik kreeg net een mailtje dat ik ben geselecteerd voor het modelcamp van fresh mm, je moet wel 250,- betalen daarom wil ik vragen of dit het waard is en of meiden hier ervaring mee hebben?

Zit je al bij het bureau?
Want anders vind ik het een beetje vaag.

Hmm, klinkt als oplichterij…

250 zoveel :S

nee zit niet bij het bureau. maar als je op de site kijkt zie je wel dat het geen oplichterij is :slightly_smiling_face: www.modelcamp.nl

Maar hoe komen ze aan jouw emailadres dan?

je kon je een tijd lang aanmelden met allemaal info die je moest invullen en een aantal foto’s moest je meesturen en een motivatie geven waarom je mee wil. en dan zouden ze een selectie gaan maken van een aantal meiden…

Het is in ieder geval te vertrouwen! Ik heb er hele goede verhalen over gehoord en ook over het bureau. Je zou echt goed les krijgen in dingen zodat je je bewust wordt van een modellenleven. Zelf heb ik er verder geen ervaring mee!

Hmm oke =)
Misschien staat er een telefoonnummer in het emailbericht? Dan kan je daar even naar toe bellen, kijken of het echt is. Als ik die site bekijk, ziet het er wel echt uit, maar je weet maar nooit.

dat het echt is geloof ik wel haha misschien ben ik ook wel iets te goed gelovig. maar of 't het waard is?? 250 euro is veel geld en ik wil al zo veel rond die tijd haha.

Voor een kamp is 250 eigenlijk best goedkoop.
Ik ging ook een keer op filmkamp, dat was rond de 450 euro.
en dat was een van de goedkope kampen.
Dus het lijkt me het zeker waard :wink:

op die foto’s staan 2 meisjes die ik best wel heel erg goed ken :astonished:
ook allebei model dus ik denk dat het wel betrouwbaar is…
fresh mm is sowieso een bekend bureau dusss
succes & veel plezier als je gaat! :slightly_smiling_face:

ik ken ook een meisje die daar is geweest, en het was heel leuk zei ze :grinning:

dat is trouwens echt een betrouwbare site hoor, kijk de foto’s, filmpje en de meningen :grinning:

het is betrouwbaar!
een vriendin is daar model, en die was er vorig jaar ook en die gaat weer!

Wat een leuke website, ziet er gezellig uit :grinning:

haha jasmyn, nu ben ik heel benieuwd hoe je eruit ziet! kan je geen foto posten? ben echt benieuwd!

ik zou zeker gaan als je echt geschikt bent en het wil.

het is veel geld, maar dan zou ik ook echt kijken van, ben ik geschikt als model. en wil ik er mee verder.

zoja, dan zou ik het zeker doen.

Waarom bedenk je niet voordat je je opgeeft of je het waard vindt?

Nu hebben ze jou geselecteerd en andere meiden dus moeten teleurstellen en dan ga jij er nu nog eens over na zitten denken of je het wel waard vindt?

Anyway, je moet het zelf weten. Als het je leuk lijkt en je wilt graag model worden kun je het altijd doen, ze zullen vast wel nuttige tips geven.
Aan de andere kant, als je aangenomen wordt bij een modellenbureau krijg je ook wel les in hoe je moet lopen etc.

ik ben het daar helemaal mee eens.
nu kunnen andere meisjes die heel graag willen misschien wel niet.

dat camp leek heel leuk.

k heb alleen geen meivakantie :pensive: