Model

Heey,
ik ben nu een klein beetje bezig met alles richting het modellengedoe
en ik krijg binnekort een promotiefotoshoot daar ben ik wel erg blij mee.
en ben me voor allerlei bureus aan het opgeven
heeft iemand ook nog tips etc?
en wat vinden jullie van me?

even die link kijken
http://img152.imageshack.us/my.php?image=collage10gs2.jpg

Hey.
Je bent niet lelijk! Maar ik vind je een beetje het standaard meisje ;$ ik zou je op straat denk wel voorbij lopen. ;$ maargoed, je kan het altijd proberen! Je hebt een leuk gezicht! succes ermee!

Er zijn echt wel meer Modellen topics waar je je foto in kwijt kunt hoor O.o
Het is wel een beetje een wazige onduidelijke foto.

succes, de modellenwereld is hard want een van mijn vriendinnen is ook model. Maar als je echt de ballen hebt, en doorzet dat gaat het je vast lukken!

Leuke foto, maar op basis van zo’n foto is het moeilijk om te bepalen of je een goed model zou zijn. Je bent zeker niet lelijk, maar het gaat ook vaak om de bouw van je gezicht etc. Foto’s als deze waar je niet recht opstaat en met invallend licht dat het beeld onduidelijk maakt zijn wel mooi, maar geen idee of je model kunt worden. Je bent wel een mooi meisje!

Bedoel je modellen bureau’s ? Afijn, je bent zeker niet lelijk!

haha ja sorry ik heb dislectie hihi
kusjes

met zo’n een foto kom je er niet hoor, je moet duidelijke foto’s maken en oa. waar je helemaal opstaat enzo. En je moet ook wel min 173 zijn meestal
maar veel succes ermee

dit is ook niet de foto die ik opgestuurd heb etc.

Aan de hand van díe foto zou ik zeggen dat je meer een catalogusmodel bent. Happy glimlach voor de kleding van de Wehkamp of weet ik het. (en ik bedoel het niet lullig hoor)

Je bent een knappe meid, je hebt er ook wel de gezicht voor ; geen puisten , mooie ogen , mooie glimlach, egalen huid … Het enige wat je nog moet zijn is fotogeniek want met zo’n foto kom je er zeker niet!
Maak moddelenachtige fotos , 1 met een glimlach 1 normaal kijken van de zijkant voorkant bovenkant etc. en zet ze allemaal naast elkaar en stuur ze op . en bewerk je fotos al hellemaaal niet … want dan kom je der meestal ook niet … heb gewoon niets te verbergen! xx

als je bij de fotoshoot bent maak dan een foto van je gezicht,toptotteen,zijkant en haute couture

Ik zou ook een foto maken waar je je haar vast hebt en eentje los :wink:

Oh je bent best wel moooi (:
Ja inderdaag je zou je haar ook eens vast kunnen maken.
Je hebt echt mooie ogen & super mooi haar. :grinning: *Jaloers.* :stuck_out_tongue:
xx

hai!
ik ben ook model…
eerst durfde ik het niet,maar na dat me vriendinnen + vriendje me hadden overgehaald had ik me ingeschreven bij bureau ‘moeder An’
nou na 2 weken al een opdrachten voor miss sixty en RAF :slightly_smiling_face:
als je laat castenmoet je wel simpel er uit zien, niet teveel makeup zeker geen poeder:D
succes

Suc6, je bent geschikt voor modelen werk (denk ik)
Maar… beetje te jong(dat probleem heeft mijn vriendin dus ook)! Je word niet snel aangenomen als 13jarige. En je lengte weet ik niet, maar je was er vast al 8ter dat je omg 1.75 moet zijn… Als je dat allemaal hebt, én talent, kan je het nog ver schoppen denk ik zo, want je gezicht is goed voor modellenwerk!

Heey,

eerst de vragen die je jezelf moet afvragen:
Heb ik hier genoeg tijd voor, heb ik het er voor over om dingen op te geven (tijd met vrienden e.d.) en kan ik tegen kritiek?

Zelf sta/loop ik nu bijna een maand model, ben er in komen rollen, het is toch veel harder dan ik verwacht had.
Ga sowieso voor dat je ergens inschrijft op research uit bij de eventuele bureau’s, wees niet bang om vragen te stellen, bel ze desnoods om de vragen persoonlijk te stellen.

Verder wens ik je heel veel succes.

Wauw, ben jij 13?
Ik vind je wel echt een mooi meisje :slightly_smiling_face:.
Succes in ieder geval :wink:.

Heel veel hntm en antm kijken, daar geven ze meestal heel veel tips!

je bent iedergeval wel mooi! :grin: