Model zijn.

Hee.

Ik ben Vivian. Ik ben 12 jaar en wil model worden. Ik weet alleen niet waar ik me moet inschrijfen bij welke agency of welk bureau. In mijn album heb ik 2 foto’s misschien dat jullie mij een beetje kunnen beoordelen. En als jullie tips hebben zijn die ook altijd welkom.

KussJes.

Check dit: http://www.girlscene.nl/l…2007/januari/Model_worden

Hier staat alles wat je moet weten.

En je foto’s zijn helaas niet zo duidelijk, dus ik kan het niet zo goed beoordelen… Heb je misschien andere?

Haaj :slightly_smiling_face:

Ik wil ook heel graag model worden maar weet ook niet waar ik me kan inschrijven … :frowning_face: Er zijn namelijk ook niet heel veel bureau’s die ook kindermodellen zoeken… Ben namelijk ook 12 jaar.

xx-Mariska

Ga me misschien wel inschrijven bij Capelli

12 is inderdaad jong, ik zou eventjes wachten en kijken of je het op je 14e nog wil, en dan inschrijven!

Ik vind de foto’s ook niet héél duidelijk en het is zoals monique ook al zegt misschien beter om even te wachten. Het kan zijn dat je dan hele andere dingen leuk vindt :slightly_smiling_face:

IK WIL DAT OOK !
maar ben pas 11, dat is wel heel jong :open_mouth:

hollandse glorie, gtmodels, ccmodels verder weet ik er geen uit m’n hoofd, google anders wat

Waarom wil je model worden?!

maxmodels,elitemodel < deze sijn meer voor als je ouder bent rond 16 :wink: ik wil ook graag model worden, maja mag nie van me ouders :stuck_out_tongue:

ik wil het ook graag worden, ik denk dat ik me inschrijf bij anti models (www.anti-models.nl) die doen ook veel reclames voor hema enzo, niet echt heel ambitieus, maar wel grappig

kwil het ook worden maar weetniet of ik geschikt ben en knap genoeg enzo… :S

dr is hier al een topic over – het modellen topic – heet het

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/8018

Dat vraag ik me ook vaak af, waarom veel meisjes dit zo graag willen! Aan de ene kant snap ik het wel, lijkt een heel mooi leventje, veel glamour enzo, maar volgens mij zijn er ook ontzettend veel negatieve kanten… Nouja het is alsnog wel een bijzonder beroep :slightly_smiling_face:

Mijn reden is omdat…eh…eh…eh… hahah nee lijkt me gewoon leuk en mss dat het me meer kan helpen de acteurswereld in te kunnen komen zegmaar en ja lijkt me gewoon echt leuk…weetniet hoezo is pas ooksinds kort (haha na hntm eigelijk pas :stuck_out_tongue: )

ik zou het ook wel willen maar
ik ben te klein, ik zou mss wel door kunnen gaan voor kindermodel maargoed

Bij model zijn heb ik wel een gedachte van dat een ‘schijnwereld’ is.
Maarja, je kan het nog altijd proberen, en ja 12 is idd beetj jong:P

Ik zou wachten tot je wat ouder bent, er zitten ook minder leuke kanten aan het model zijn hoor!

Volgens mij lijkt model zijn geweldig.
Maar het is behoorlijk afzien.
en het is voor zoveel meisjes een droom , maar als je het bent word je gewoon
Fockingg afgezeken, enzovoort.
dat niks mooi aan je is,. Ze willen je allemaal in de grond drukken.
Zodat je uiteindelijk anorexia hebt en aan de drugs zit om dat je denkt dat niemand je mag.
hehe.

Sorry, ik viel een beetje uit.
Maar in sommige gevallen is het wel zo!.
… I’m sorry.
Mja, dromen kan altijd heh dames!

Wil ik ook graag. Ben ook 12. Wel byna 13 :grinning: