Ik ben namelijk niet zo lang , 1,55m maar ik heb wel het lichaam ervoor om model te worden , maar kan je ook met deze lengte model worden ?
Zijn er ook speciale modellenbureau’s voor ?
xxx Jessica.
Ik ben namelijk niet zo lang , 1,55m maar ik heb wel het lichaam ervoor om model te worden , maar kan je ook met deze lengte model worden ?
Zijn er ook speciale modellenbureau’s voor ?
xxx Jessica.
Vast wel.
Voor de rest weet ik hier niks vanaf hoor :’)
Modellen topic
Dat is wel heel kort om een model te worden. Je moet minstens 1,74 zijn dacht ik, of je kunt je aanmelden bij een kindermodellenbureau
Er is een algemeen modellentopic.
En 155cm is veel te klein! Voor Fashion.
Misschien voor kindermodel maar dat hangt van je leeftijd af. En dan kom je meer terecht bij een casting bureau.
Voor Fashion moet je zeker een minimale lengte van 173 cm hebben en het liefst nog wat langer!
Ik ben best klein voor mijn leeftijd ik ben 15 jaar , dus een kindermodellenbureau zou waarschijnlijk niet lukken D:
Waar een wil is, is een weg.
Volgens mij is dat echt net te kort…
Ik denk het niet maar je kunt het altijd proberen
niet model om hoog niveau.
uhhm, je kan ook naar casting bureau gaan, gewoon ff googlen denk ik, maar hier heb je algemeen modellen topic voor
1.55 is nog wel heel kort…
Als je 15 bent en je 155 bent. Is de kans klein denk ik dat je nog 20 cm gaat groeien.
Je kunt het altijd proberen maar ik zou geen mailtjes gaan sturen oid. naar fashionbureau’s, dan kun je het beste castingbureau’s proberen!
Ik ben zelf een tijd model geweest ( niet arrogant bedoeld)
En het licht eraan wat voor model je wilt worden…
Want bij tienermodellen van ongeveer een leeftijd van 12 jaar moet je ongeveer een lengte hebben van 1.55
en voor wat oudere modellen vanaf 15 jaar moet je een lengte hebben vanaf ongeveer 1.70
maar je hebt ook baantjes als model waar je het alleen met je gezicht doet en daar maakt je lengte natuurlijk niet uit…
hopelijk heb je hier iets aan.
-xxx- nouska99
Castingbureaus zou ik benaderen ja, daar maken lengte en maten niet zoveel uit.
Verder is er een algemeen modellentopic.