Model worden

Hay ik wil model worden maar ik weet niet zo goed hoe, hebben jullie tips? (Ik ben 1,75 m)

Hier kun je je vragen stellen. :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-modellentopic-nummer-4-227522.0.html

Lijkt me niet erg slim voor jou.

hoezo niet?

Omdat je jezelf nu al te dik vindt en je pas 13 bent.
Van dat wereldje wordt je alleen maar onzekerder.

Huh waar zegt ze dat ze zichzelf dik vindt dan? :stuck_out_tongue:

Dit inderdaad
Eerst jezelf gaan accepteren hoe je bent

oh nm

Ontopic. Nou meid, ik weet dat dit niet in dit topic hoort, maar als je jezelf te dik vindt, ga je proberen te afvallen. Je bent nog jong, je kan jezelf wel inschrijven bij modellenbureau’s, als je zo graag model wilt worden. Stel je vragen verder in dat topic, zij kunnen je beter helpen.

Andere topics

Daar had ze een topic over geopend

ksst hou je mond over het afvallen haha
ze weegt 55 kg en is 1.75, dat is al écht weinig.
Kan ze beter hulp voor zoeken als ze erg onzeker is

Sorry maar wtf jij bent écht NIET dik

1.75 en 55 kg is heel goed, misschien zelfs lichter dan normaal (niet lullig bedoeld, maar gezien je lengte)

Ze moet juist niet afvallen
Ze is al dun en als je op je 13e al bezig bent met afvallen terwijl dat nergens voor nodig is gaat dat niet echt de goede kant op

Ja ik las het net, voordat ik d’r andere topic opende.

Ik zou echt niet afvallen inderdaad.

Ja weet je, ik vind mezelf gwn dik terwijl iedereen zecht dat ik herl mager ben, maar ik ben vroeger heel erg gepest geweestwaardoor ik een heel negatief beeld over mezeft kreeg in alle opzichten…

Snap ik, maar dan moet je daar aan werken…
Afvallen gaat daarin niet helpen

Aw, je verdient al die negativiteit niet! :sob::muscle:

Maar meid, geloof me, jij bent alles behalve dik. Je komt er niet eens in de buurt, hélemaal niet zelfs. Accepteer jezelf als hoe je bent. :slightly_smiling_face:

Maar meis,
in de modellenwereld zijn ze écht heel hard en doen sommige modellen de meest vreselijke dingen om slank te blijven en alles, het is een keiharde wereld.

Je kan het beste gewoon met je ouders er over praten en kijken of misschien een psycholoog kan helpen? :slightly_smiling_face:

Aw thanks :kissing: het gaat nou ook al beter, zit nou in de brugklas omdat ik een jaar over het gedaan en heb al nieuwe vrienden enz…

Hier is een algemeen topic voor:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-modellentopic-nummer-4-227522.0.html