Model worden

Ik wilde vroeger altijd model worden toen ik klein was hahah iedereen prinses en ik model… :stuck_out_tongue:

Maar het lijkt me nu nogal leuk ik ben nu 15 jaar, maar ik ben wel heel klein 1,60m
Dus ik vind het echt niet leuk dat ik het dan niet kan worden

kut voor je

Ik vind het altijd zo jammer dat sommige mensen makkelijk denken over model zijn. Net zoals bij Hollands next topmodel dat ze er van uit gaan dat het mooiste meisje gaat winnen. :'D Het gaat om je uiterlijk maar ook om je innerlijk je persoonlijkheid, wat je uitstraalt.
Dit moest ik even kwijt :'D

Waarom waag je over 3 jaar geen gokje bij een casting?
Nee heb je, ja kun je krijgen.

Jaa ik kan het altijd proberen, maar ben ik niet veeel te klein dan

Laat je benen langer maken in Azië.

En ik wilde altijd al een eenhoorn zijn maar ja

als je klein bent gaat het je waarschijnlijk niet lukken, lengte is echt superbelangrijk

Neem een grote dosis groeipillen.

Hakken doen wonderen.

nee

Je kan volgens mij ook alleen gezichtmodel zijn? (als dat bestaat)

meid met 1 fles drank per week word jij geen model

Aanpassen heet dat :wink:

Tenzij je spontaan 15cm groeit… Nee

En even een kleine opmerking hoor, maar hemel wat een enorme, onuitputtelijke stroom topics verzin jij.

Jaa hahah sorry daarvoor ik verveel me nogal … :blush:

Ja, dat is nu eenmaal het leven. Ik ken zoveel mensen die heel graag dokter of ingenieur willen worden, maar er niet slim genoeg voor zijn. Veel kun je daar niet aan doen. En voor die mensen vindt ik het nog erger, want ‘model’ is zo’n typisch droomberoep wat elke meid wel wilt, maar uiteindelijk niet wordt.

Maar het os wel zo dat me voor dokter ofzo door kan leren, en dan kan je slimmer worden, maar je kan niet 10 cm groeien als je uitgevroeit bent

Je kunt wel altijd Webcam model worden, maar daar ben je nog een beetje jong voor.

Nee, sommige mensen kunnen niet door leren. Bijvoorbeeld door geldproblemen (hoera voor het nieuwe beleid) of wat iemand anders al zei omdat ze daar gewoon niet slim genoeg voor zijn.
Je wordt geen model, dream on.

ahahahahha :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: