Model worden

Wie wil er model worden en woon je in einhoven kijk dan op ccmodels.nl

Ik wil ook heel graag model worden maar het lukt steeds niet om uitgekozen te worden.:frowning_face:
Ik ben bijna 1.70 en 46/47 kg zwaar en maar 32 ofzo is dit goed om een model te zijn??

X steef

Het gaat om je maten en niet om hoe zwaar je bent
en nu krijg ik lekker een minderwaardigheidscomplex.

het toverwoord is google
persoonlijk vind ik je een beetje te jong om model te worden, maar ja moet jij weten :wink:

Je moet eerst de eisen lezen die het modellenbureau in kwestie van jou vraagt. En daarbij moet je wel persoonlijkheid hebben, kennis van de mode industrie (dus óók andere modellen, ontwerpers, trends, fotograven, merken kennen) en het allerbelangrijkste: je moet doorzettingsvermogen hebben. En een beetje mooi zijn mag ook nog wel eens helpen. Dus je maten lijken me prima, maar het is veel meer dan dat voordat je wordt getekend bij een bureau.

zoals hierboven

Net of het om je lengte en gewicht gaat. Sorry maar ik denk niet dat je geschikt bent als model als je die dingetjes nog niet weet. Niet hard of rot bedoeld ofzo. maar je moet ook een bijzonder gezicht hebben iets wat hun zoeken en ja dat kan tijd kosten maar dat is nu eenmaal zo!? Je moet goed kunnen lopen op hakken, Je moet dingen weten van mode, Je moet in hun kleren passen en bij hun collectie passen, Je moet de goede lengte hebben, je moet doorzettingvermogen hebben, je moet een leuke persoonlijkheid hebben etc etc etc. Zoek op modellen sites en vindt iets dat bij jou past. En ik bedoel maar wie wilt er nu niet een model zijn? maar wat er niet in zit zit er niet in.

Kan je niet een foto plaatsen van je hele lijf + gezicht apart?? Wat over jezelf vertellen en ervaring enzo. Want met die 3 dingetjes die jij nu zegt zou ik je persoonlijk ook nooit aannemen als model. Komop vertel is de goede dingen over jou etc.

zoekfunctie. Er is een algemeen modellen topic.