Model worden.

Hee allemaal,
ik wil heel graag model worden,
ik wil het al een tijdje.
Maar hoe oud moet je zijn,
hoe lang enz.?
Weten jullie het antwoord??

xx Yaar

hmm nee
maar informeer gewoon wat rond bij modellebureaus enzo

bij sommige bureau’s moet je 1.72 of langer zijn
bij sommige 1.74 of langer

Ik denk dat 12 jaar (op je profiel staat dat je zo oud bent) wel te jong is hoor… Maar ik zou een beetje rondzoeken op internet, ik denk dat daar wel te vinden is hoe oud je minimaal moet zijn en hoe lang en dergelijke…

ik was wel van plan een paar jaar te wachten,
maar dan wil ik wel alles weten :flushed:

xx Yaar

euhm…
ik weet wel dat je ong. vanaf 14 en minimaal 1.74 moet zijn
maar volgens mij verschilt dat per bureau waar je je wilt gaan inschrijven
:stuck_out_tongue:

ik was wel van plan een paar jaar te wachten,
maar dan wil ik wel alles weten :flushed:

xx Yaar~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
oeps verkeerde smile haha

anders kan je je ook bij een kindermodellen bureau inschrijven?

hihi

Google is your homeboy.

Je moet boven de 1.75 zijn. Kleiner mag ook wel maar dan moet je wel knap zijn of iets specialls hebben. Als je naar diverse modellen bureaus sites gaat dan staat meestal op die site waar je aan moet voldoen. Google even zou ik zeggen;-)

ik denk dat je nu al moet informere…want ze willen modellen wel heel jong dus als ze je nu al zien misschien dat je dan al eerder met kleine klusjes mag beginnen je heb sowiso ook kindermodelle he kijk maar in de wehkamp boeken en otto enzo staan ook allemaal kinderen in maar als je volwasse model wilt zijn moet je wel 1,75 zijn ofzo…!weet niet of je zo groot bent of word?

maar zou gewoon fotows opsturen naar modellebureus wie weet!!?

k ben benieuwd hoe je eruit ziet xD

& ga gewoon op onderzoek uit, ga langs moddelenbureaus en vraag het daar na.

Meestal staat op de site van het bureau wel informatie.
In ieder geval zul je langer dan 1.74 moeten zijn en moeten je maten rond de 80-60-90 liggen (borst-taille-heup).
Oh en 12 is veel te jong joh, wacht eens tot je 14 bent en ga dan wat foto’s insturen.

GRRRRRRRRR!!!
niks bij mij in de buurt,
ja maar dan moet ik 30 km rijden,
en ik mag denk ik van men moeder geen model worden :frowning_face:
dit zegt ze dan:, :confounded:’’ ,
hoe krijg ik het nou toch voor elkaar dat het wel mag??

Hahaa,… Ik eigenlijk ook =)

Uhm de goede bureau’s zitten bijna allemaal in A’dam of Rotterdam. Als je daar niet dicht bij woont zul je veel moeten reizen ja. Maar liever veel reizen en bij een goed bureau zitten, dan een bureau bij je in de buurt hebben dat heel slecht is.
Oh en 12 is veeel te jong. Wacht ff 2 jaar en ga het er dan met je moeder over hebben.

Ik denk dat je moeder het niet goed vindt omdat je zo jong bent. Praat er inderdaad over ong. 2 jaar met haar over, waarschijnlijk denkt ze er dan heel anders over.

Ik heb al een buro in de buurt gevonden en al een mail gestuurd voor welke leeftijd je moet hebben. (dat stond niet op de site, GRR!)
Dus ben benieuwd,
ikzelf was al van plan om 2 jaartjes te wachten,
maar toch…

heb je een foto van jezelf?
ik ben ook benieuwd!

xx

Welk bureau is het?
En hoe lang ben je nu? En wat zijn je maten?