Model worden of af en toe modelleren

Wie heeft er interesse om mee te werken aan een foto project voor een onderzoeks-magazine? Gaat on 3 shoots: stap-mode, bad-mode en ondermode.
Is voor het mode-onderzoek: Wat draagt men tegenwoordig het meeste tussen 15 en 25 jaar.
Het gaat om de kleding dus je hoeft niet herkenbaar te zijn als je dat liever niet hebt.
Interesse? Laat dan snel iets horen. Mag hier, maar mag ook mailen met: Jeffreyn1990@hotmail.com of reageren op mijn facebook Jeffrey Noorder

Foto project voor een onderzoeks magazine met kleding?
Mag ik vragen wat ik me daarbij moet voorstellen?
Een wetenschappersjas met een mode gevoelig printje … ?

Sorry maar ik denk niet dat meisjes random naar een onbekende man toestappen om hem even foto’s te laten maken van hen in bikini en ondergoed.

+1

Niet aan beginnen. Ik heb die Facebook eens even bekeken als check, en hij heeft alleen maar meisjes als ‘vrienden’. En ze staan er ook niet allemaal even normaal op (badkamer foto’s enz).

Niet doen meiden

“In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een “hot issue”; maar Girlscene heet niet voor niets “Girl”-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! ;-)”
Zie de regels. Je account zal worden verwijderd.