Model gezocht voor Fashionshoot: 170 - 185 cm

heeft iemand ervaring met shoots? of kent iemand een vriendin ?
thanks voor alle reacties al iig(K)

haha ik woon in nijmegen, heb bruin haar en been 1.75, heb bruin halflang haar en ben 14, alleen ik ben daar zeker niet mooi genoeg voor ;p dus ik weet het niet?

Ik heb wel ervaring en ben 1.77 lang maar heb niet echt bruin haar. Ja een beetje blond bruin…

Hm leuk!
En ik voldoe xD
Waar doe je de shoot in Rotterdam?

zijn er nog meiden die het wat lijkt?

1 van de shoots is oplocatie in nijmegen, maar deze is niet in nijmegen maar in rotterdam…
die snap ik even niet of lees ik m nou scheef?!

anyways
ik heb blond haar dus tja
up^^

Ik zou sowieso even wat foto´s plaatsen, zodat mensen kunnen zien of het de moeite waard is :wink:

thanks, ik heb het verkeerd ertussen gezet

Foto’s heb ik nog niet, daarvoor houden we de shoots.

klinkt leuk :slightly_smiling_face: heb wel alle eisen
ik ben 1.73 lang
heb lang bruin haar ( tot op borst)
ben 14 ( bijnaaaa bijnaaa 15) weet niet hoe oud je ongeveer wilt?
ik woon ook niet zo ver van Rotterdam.
alleen weet niet niet of je me wel mooi genoeg vindt :grinning_face_with_smiling_eyes:
dit klinkt arrogant maar vind dat ik wel aardig figuur heb.misschien beetje dun

het lijkt me wel wat, maar ik heb echt 0,0 ervaring… :stuck_out_tongue: en kan alleen zaterdag haha!

ik heb wel ervaring maar ben 168 :frowning_face:
ik heb bruin haar tot onderkant schouderbladen en blauwe ogen…
btw ik ben 14 (10 mei 15 :wink:)
rotterdam is wel handiger dan nijmegen ^^

Ik ben 173, rossig lichtbruin lang haar alleen moeten de shoots perse daar? Kan het niet richting het noorden, Zwolle ofzo?? Dan zou ik zeker interesse hebben!

ik heb roodbruin haar en ben 1.70 & 15. alleen ik woon in groningen dus beetje ver haha ;d

stuur maar berichtjes in mijn inbox + foto’s , dat is iets makkelijker;)

ps. shoot in nijmegen staat vast. en die zal daar plaatsvinden op locatie.
shoot in rotterdam is nog niet zeker maar waarchijnlijk in rotterdam gewoon hoor

ik woon dicht in de buurt & heb lang bruin golvend haar
alleen ik ben te klein! Just asking: waarom moet ze persé bruin haar hebben? :blush:

ik zou het super leuk vinden, maar ik woon in Groningen. Ik wil best wel reizen want ik heb ov, maar dat ligt eraan wanneer het is en hoe lang het duurt :slightly_smiling_face: let me know!

Dat heeft als reden dat de kleding een bepaalde look uit moet stralen. Daarvoor ben ik echt opzoek naar bepaalde types. vandaar het bruine haar.

zo’n shoot neemt vaak een hele dag in beslag. in de ochtend begint het met de visagie ( in de studio de studio opbouwen als dat zo is) op locatie natuurlijk niet.
Styling in orde maken. heel de look dus. en dan begin je met shooten. en dat neemt vaak wel wat uurtjes in beslag. zeker als je meerdere kledingstukken hebt. dan duurt het nog langer. dus je kunt rekenen dat je tegen de avond weer klaar zult zijn.dan ben je zeker een dag kwijt!

nou lijkt me erg leuk hoor, maar kijk maar op mn blog of je me wat vindt :wink:
en wanneer zou dat dan zijn?