Model gezocht lang haar om te knippen dinsdag in Amsterdam ( 30 juli)

Hey!

Ik ben weer op zoek naar modellen om te knippen, het is voor morgen in Amsterdam om 10 uur of kwart voor 11 (ongeveer).

Het is in een salon in Oud-West. Het is gratis omdat het nog een extra oefening voor mij is voor ik ga beginnen met werken. Ik heb mijn kappers diploma al wel!

Er is verder geen opdracht aan verbonden, alles kan en mag! Puntjes knippen of een heel nieuw kapsel, mag allemaal.

Lijkt het je leuk laat dan een bericht achter! Dan zal ik ook het precieze adres sturen.
xx

Voor aankomende dinsdag (30 Juli) ben ik opzoek naar een model met lang haar om te knippen. Dit is om 6 uur in Amsterdam. Het word geknipt hoe jij het graag wil het is alleen niet de bedoeling dat we het helemaal kort gaan knippen :p, Het gaat er juist om dat het een lange coupe blijft! Heb je interesse? stuur me dan een berichtje en dan stuur ik ook het precieze adres. Alvast bedankt!

Voorbeeldjes werk:
Highlights:

http://img32.imageshack.us/img32/2329/yuq6.jpg

Knippen voor en na:

http://img543.imageshack.us/img543/2262/zktx.jpg

@typfoud, dat is inderdaad wel handiger! @Traveler, goed om te horen dat je er nog steeds blij mee bent :grinning:

oh cool! ik heb wel interesse, ik wou toch al naar de kapper gaan!

Haha moest toch al naar de kapper… helaas moet ik morgen om 9.40 naar de tandarts… anders had ik het gedaan ;o

@Aveuglant, ik heb je een bericht gestuurd!

up!

Heb je misschien wat voorbeelden van wat je hebt geknipt? Ik heb nl nare ervaringen met kappers maar wil het wel proberen na wat bewijsjes :slightly_smiling_face:

Voor morgen (20 juni) heb ik weer modellen nodig! Het kan om 11 uur of 12 uur. En alles kan en mag gewoon weer. Als je een privé bericht stuurt zet het dan hieronder even neer want ik krijg ze niet altijd binnen… Alvast bedankt!

Sorry, ik woon niet zo in de buurt. Maar bedoel je niet 20 juNi?

Wat stom zeg, ja ik bedoel inderdaad 20 juni! Bedankt!

-

Ik heb haar prive berichtje nooit gehad waardoor ik er niet vanuit ging dat ze zou komen, dat vond ik zelf ook heel jammer. Het was een miscommunicatie, dat zou ik niet opzettelijk gaan doen of iets…

up

tsja dit zijn toch dingen waarvan ik kan geloven dat er een pedofiel achter zit
sorry meis je bent vast heel lief

Haha snap ik, maar is niet zo!

Nogmaals…

@Noodles, ik heb je een bericht gestuurd!

Voor donderdag 4 juli zoek ik weer een model, dit keer is het voor kleuren ook om 10 uur. Er zit verder geen opdracht aan verbonden het kunnen dus highlights, uitgroei, ombre of hele kleurverandering zijn. Alleen de verfkosten zijn wel voor de rekening van het model, dit zal ongeveer 10 euro zijn. Heb je lang en dik haar of moet het bv. 2 keer gekleurd worden om het gewenste resultaat te worden zal het meer zijn. Bij vragen of interesse kun je me een bericht sturen en dan stuur ik ook het precieze adres. Alvast bedankt! :grinning:

het lijkt me hartstikke leuk maar ik geef Bluelion wel gelijk, sorry!
anders had ik graag ombre gedaan c: