Model gezocht knippen en kleuren!

Hoi!

voor mijn kappersopleiding aan de B Academy ben ik op zoek naar een model!
het is voor knippen en kleuren! Er zijn verder geen eisen aan verbonden. Lang, kort, krul of stijl, het kan allemaal!

Het is morgen (3 Oktober) in Amsterdam op de keienbergweg 63 rond 1 uur! Makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

Van te voren houden we een advies gesprek zodat ik er achter kom wat jij leuk vind, en ook wat vooral niet. Zodat we samen tot een goed idee komen voor je haar.

Qua kleur is alles mogelijk, Uitgroei, highlight’s, totale kleurverandering of ombre hair.

Het is volledig kosteloos.

Heb je interesse of nog vragen? kan je altijd een bericht sturen!

Groetjes

One of the newest additions to my wardrobe of accessories is arriving in town. I got a Michael kors Natalie Snow Leopard handbag last week and have not left home without it since.
I’m loving the quality of the canvas and michale kors handbag especially when it can easily be used as a fall fashion trend to accent a classic style. No need to travel far to make a quick update to your wardrobe. a designer line of fashionable and functional totes, handbags and accessories sold through home parties nationwide, is coming to the Renaissance Tampa International Plaza Hotel in Tampa Bay, Fla. on Wednesday, Oct. 3 from 7 to 9 p.m. The company will introduce michael kors handbag and accessories collection to women interested in new career opportunities. Currently with more than 1,000 stylists - or saleswomen - nationwide, Michael kors is looking for innovative, smart and fabulous women to join its team.

te ver weg maar upje voor jou!

Het was gister dus slotje?

Slotje. Datum is al voorbij.