Model gezocht 16 mei permanent/watergolf BREDA!

Hallo ik ben opzoek naar een model voor 16 mei. dan heb ik mijn examen van permanent en watergolf. ik ga eerst het haar pernamenten en daarna watergolven. het kunnen kleine krulletjes of wat grotere krullen. Wilt je oma/tante of jij zelf misschien wel laat het me weten!
Het is helemaal gratis

groetjess!

ahw damn ik zou dat best willen maar woon ver weg -,-

ah jammer!

Ik woon in Amsterdam anders had ik het gedaan :frowning_face:

Ik woon in Rotterdam, dus helaas. :frowning_face:

Zijn er ook nog eisen over de lengte van het haar?

Ik woon in de buurt van Breda, maar ik ben het type dat altijd naar de kapper gaat voor ongeveer hetzelfde model. Zou je misschien kunnen uitleggen wat ‘watergolf’ precies is?

breda is helaas erg ver weg ik wil niet graag een permanent maar doe zelf ook de opleiding dus anders had ik het wel voor je gedaan maar sorry echt te ver weg

Woon ik eens een keer dichtbij, heb ik al krullen :’)

Als je m’n haar eerst watergolft en dan permanent wil ik wel haha. Als ik kan tenminste. En als ik een beetje inspraak heb op de grootte van de krul (A) hihi Ik wil m’n haar al zo lang in een permanent, maar het komt er maar niet van. Mijn haar is ook maar op schouderlengte. Dus niet zo lang… Dus wanneer je gaat krullen lijkt het weer een stuk korter natuurlijk.

Ik woon in Breda maar ik heb van mezelf al krullen dus dat gaat 'em niet worden.
Succes nog met zoeken!

Ik woon in Tilburg, maar wat voor haar wil je? Het mijne is dun en ultrastijl xD

Ik woon in breda, maar heb helaas al krullen. Succes!

Hoi Jennie,

Ik heb half lang/lang steil haar en wil het heel graag gepermanent met watergolven willen hebben… Zoek je nog iemand? Want ik zou kunnen die dag.

Groetjes, Shannon