model gezocht 14 dec HKU

Wij zijn op naar een aantal modellen voor een belangrijke presentatie op de Hoge School voor de Kunsten Utrecht (HKU)
Het is een halfjaarlijkse presentatie waarvoor wij op zoek zijn naar modellen die onze outfits presenteren.
Het gaat om commerciële draagbare outfits.(dus er zullen geen halfnaakte outfits zijn)

Datum: 14 December 2012
Beschikbaar van : Tijd in overleg
Je staat dan 5 keer model(voor 5 studenten)

Voldoe je aan:
Leeftijd: Maakt niet uit
Haarkleur: Blond/rossig Lang
Huidskleur:Blank
Lengte: minimaal 1.75
Maat: 34/36
Reiskosten worden vergoed.

Heb je interesse? Stuur dan een mailtje met een duidelijke foto naar:
anita.de.groot@hotmail.com

ZOVER IK WEET MAG EEN TOPIC TITEL NIET IN HOOFDLETTERS WANT DAT STAAT ZO SCHREEUWERIG.

ik heb wel blond rossig haar maar ik ben 1.60 haha :stuck_out_tongue:

aangepast

heb helaas geen blond haar maar lichtbruin ben volgens mij ook net iets te klein…succes!!

oh het is een vrijdag… jammer, leek me leuk :slightly_smiling_face:

damn, op vrijdag ben ik pas na 5 uur vrij, dat is zeker te laat?

Heb rood haar en blanke huid, ben ongeveer 1.74 en heb maat 34/36.
Op vrijdag ben ik meestal om 1 uur uit en woon best dicht bij Utrecht (halfuurtje met de trein en ik kan gratis reizen).

Weet alleen nog niet of ik de 14e kan, maar ik laat het je nog wel weten :wink:

Natuurlijk weer een mini maatje 34 :’)

omg dikke rascisme man wrm alleen blanke :rage:

Waarom heb jij daar altijd problemen mee? :’) In een ander topic ook al… Maat 34 is gewoon gebruikelijk voor modellen. Het is veel makkelijker om voor zo’n maat kleding te ontwerpen.

Ik neem aan dat dit is omdat maatje 34 geen gebruikelijke maat is voor de normale Nederlandse vrouw en dit dus iedereen die wel eens model zou willen staan uitschakelt of dwingt af te vallen tot een voor hun hoogstwaarschijnlijke ongezonde maat. Hoezo is het gemakkelijker om voor maat 34 kleding te ontwerpen? In de kledingwinkels hangen toch ook gewoon diverse kledingstukken in maatje 38 bijvoorbeeld? Ik denk dat die niet veel meer moeite gekost hebben om te maken.

Ok ik heet geen Davinco trouwens. :'D

Ja wat in de winkels hangt is ook confectie kleding. En daar gaat het hier duidelijk niet om.
Modellen zijn nu eenmaal dun, part of the job. :bowing_man:
On topic, krijg je hiervoor eventuele (reiskosten) vergoeding?

Heb net vorige week 20cm haar af laten knippen…

Dan kan dat nog wel achterlijk gevonden worden door mensen. :wink:

Je vraag staat gewoon in de OP trouwens.

Ja, dit. Mensen die niet zo intelligent zijn kunnen geen technische natuurkunde studeren, mensen die niet slank en lang zijn kunnen meestal geen model worden. Het is gewoon zo.

Dat staat er toch

34/36 :wink:

He verdorie. Bijna alles klopte, ik studeer zelfs aan de uu, lekker dichtbij. Maar helaas ben ik maar 1.65

Balen:’)

Dus dit ja