Model contest

Heee meiden,

Het leek me wel eens leuk om weer eens een model contest op te zetten. Dit houd in dat er een opdracht met een thema bijvoorbeeld “kleur” en dan maak je jezelf op in dat thema en past de achtergrond en kleding erbij aan en de attributen etc. Daar maak je dan een foto van en die stuur je in. Elke week komt er een nieuwe opdracht dus een nieuw thema. Elke week valt er dus ook iemand af! En wat win je? De eer! :slightly_smiling_face:

We starten als er genoeg mensen meedoen en dan komt er gelijk een opdracht online!

Deelneemers:
1.saraitjee
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Juryleden:

1. britey
  2. Electrocutee
  3. heteICETEA
    Veder vragen? Comment!

Als je nog een jurylid nodig hebt, meld ik me bij deze aan. :stuck_out_tongue:

Ik wil ook wel jurylid zijn! :slightly_smiling_face: als je nodig hebt dan haha

staan erbij, veder geen juryleden nodig

ah leuk! nu nog deelnemers! UP

Idd hahaa

UPPPPPIEEEE

UP

Upje!

Ik wil wel meedoen maar ik snap het nog niet helemaal ;$

Elke week komt er een opdracht met een thema bijvoorbeeld: Zomer dan moet je een foto maken van jezelf en in die foto moet het thema zichtbaar zijn. Dus dan trek je lekker kleurijke kleding aan, shortjes of jurkjes etc. Maak je de foto’s op het strand bijvoorbeeld ofzoiets dergelijks in iedergeval dat in de foto terug te zien is dat het thema zomer is. Elke week valt er één persoon af en uiteindelijk blijft er 1 iemand over en die wint dan!

Er is dus ook een deadline dat je de foto moet inleveren de foto post je gewoon in dit forum

Oke , im in (:

1 iemand haha, nnu nog meer =)

hahaha idd XD

Eerst stonden er forums genoeg met model contesten, mi ik er nu wel een beetje tussen hoor

Ja ik wil best meedoen. Maar ik heb al een foto hihi

Ik doe mee:)

3 deelneemsters! UP

UP