Model Competition #2

Deze wedstrijd is mady by: Shawn

Hee!

Omdat iedereen een beetje heel erg ruzie had enzo op het vorige topic heb ik maar even een nieuwe gemaakt :wink:.

Regels zijn gewoon precies hetzelfde dus er is niks anders. (Nouja alleen het onderwerp :stuck_out_tongue:

Er mogen 10 deelnemers meedoen, elke keer een nieuw thema/opdracht.
Degene met de mooiste foto wint en mag door naar de volgende ronde, de minst mooiste foto valt af.

Gelieve niet je username te veranderen tijdens de wedstrijd! Het word dan moeilijker om bij te houden wie wie is!

Je hebt twee weken de tijd om je foto te maken!

Deelnemerslijst:

• SuperDelphine
  • lynnepin
  • Shawn
  • xMaaanon
  • pearl13chiara
  • BIKINIBROEK
  • ItsShir
  • missGYMNASTICS
  • myrthethuuj
  • SOLICIOUS

Er is ook plaats voor 2 juryleden die samen met mij het oordeel gaan geven over de foto’s.

• Marietteee
  • CatEyes
  • danique58

Je mag de foto’s bewerken, maar niet te veel zodat je de foto niet meer herkent van het orgineel.
Succes!

Opdracht week 1: Winter
Opdracht week 2: Creatief met make-up

Het mooiste hierbij is denk ik een (scherpe) close-up van de make-up maar als je iets anders mooi(ers) doet is dat natuurlijk veel beter!!

Deadline week 1: woensdag 5 januari 2011
Deadline week 2: dinsdag 25 januari 2011

Is de deadline voor jou onmogelijk te halen omdat je het te druk hebt, geef dat dat duidelijk aan. De deadline kan natuurlijk verschoven worden. (Het is natuurlijk wel een moeilijk datum maar ik hoop dat het iedereen lukt )

Veel succes iedereen!

xx

ik wil wel meedoen ;d

Oké ik zet je op de lijst :slightly_smiling_face:

mag ik jury zijn?

@CatEyes ja tuurlijk! Gezellig :slightly_smiling_face:)

:grinning:

@Marietteee

En je vraagt niet eerst even of je een nieuwe competition mag beginnen?

Uhm sorry maar jij heb echt op niemand gereageerd en volgens mij had niet iedereen echt er zin meer in (sorry als ik voor andere praat maar zo ervaar ik het :wink:) dus ik vind het raar dat je nu wel plots reageerd en als je het zo erg vind: die andere kan anders wel gewoon doorgaan hoor! Ik heb volgens mij niet echt gezegd dat op die andere een slotje moet…

Ik vind het niet erg dat op dat andere topic een slotje komt, maar ik verwacht toch minstens dat je vraagt of je onder de naam die ik verzonnen heb verder mag gaan…

Ik wel wel jury zijn! :grinning:

Ja dat snap ik. Sorry. Tis dan wel te laat maar ik vraag het toch maar: mag ik op de naam verder??

oké ik zet je erbij :slightly_smiling_face:

nu nog meer mensen…

Mmm je hebt al bijna genoeg mensen voor de wedstrijd, was als ik nu nee zeg? Ga je dan tegen al die mensen zeggen dat je het hele idee gestolen hebt en niets hebt gevraagd? Puur om die reden vind ik wel dat het mag, maar ik ga wel meedoen zodat ik kan volgen dat deze competitie niet word verprutst dus zet mijn naam er ook maar bij!

Ik wil trouwens wel dan mijn naam in de beginpost komt te staan, Made by: Shawn ofzoiets…

Misschien dat ik nu een beetje als een chagarijnig iemand overkom…
Ben ik niet hoor (A)
x

heuj ik wil niet mee doen! maar jury zijn!:frowning:

hallooooo?!

ik sta bij deelnemers ?:s

Heeeeuj! Box ouwe! :grinning:

ik wil wel mee doen, maar alleen als ik foto’s mag gebruiken die al eerder zijn gemaakt :grinning:

Hey!

Sorry!!

Ik ga het nu veranderen :slightly_smiling_face:

Oké is goed :slightly_smiling_face:
ik zet je bij de deelnemers :wink: