Model Competition #1

Hee!

Het leek me een heel leuk idee om een soort ‘… Next Topmodel’ te maken, dus hier het resultaat!

Er mogen 10 deelnemers meedoen, elke keer een nieuw thema/opdracht.
Degene met de mooiste foto wint en mag door naar de volgende ronde, de minst mooiste foto valt af.

Gelieve niet je username te veranderen tijdens de wedstrijd! Het word dan moeilijker om bij te houden wie wie is!

Je hebt een week de tijd om je foto te maken!

Deelnemerslijst:
-fainaa
-missmooimodel2
-Melissaaa95
-Ellennnn
-British
-jacquliine
-BIGenough
-holographic
-LoveCandyXx
-Marietteee

Er is ook plaats voor 2 juryleden die samen met mij het oordeel gaan geven over de foto’s.
Geen juryleden meer nodig!
-Shawn
-coco_
-Grazia

Je mag de foto’s bewerken, maar niet te veel zodat je de foto niet meer herkent van het orgineel.
Succes!

Opdracht week 1: Nature

Je mag zelf weten wat je met dit thema gaat doen, als ik er maar duidelijk Nature in herken! Wees creatief!

Deadline week 1: Zondag 12 december om 12:00

Is de deadline voor jou onmogelijk te halen omdat je het te druk hebt, geef dat dat duidelijk aan. De deadline kan natuurlijk verschoven worden.

xxx

Leuk bedacht :3
Je kan voor de zekerheid meer mensen mee laten doen, want soms haken ze halverwege af vanwege tijd tekort.

Als ik tijd had, deed ik wel mee…

Goed idee!
Nu nog wachten op mensen die meedoen… :stuck_out_tongue:

Ehhm wat moet je precies doen, vandaag ben ik dom.
Maaruh ik wil wel meedoen als het goed gaat lopen ;p
Kan moeilijk een wedstrijd worden met een deelnemer he!

Je schrijft je in, en als er genoeg deelnemers zijn dan geef ik een opdracht/thema.
Je maakt een foto van jezelf met dat thema.
De mooiste foto wint en gaat naar de volgende ronde
de slechtste foto valt af.

Hahahah ja duidelijk…
We’ll see how much people will join

wie bepaalt dan de beste/slechtste foto? doe jij dat, of wil je ook een jury opstellen? dan ben ik wel Miss J Alexander :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik was inderdaad van plan om nadat er een paar deelnemers waren, een jury op te gaan stellen. Ik zal je ff als jury opschrijven!

Oh ja misschien is het leuk om ipv Next Topmodel … Next Girlmodel te doen :stuck_out_tongue:?

Het is trouwens best lang geleden sinds dit is gedaan…

ik wil wel:)

Leuk bedacht. Ik heb alleen niet veel tijd, maar voor de anderen; Succes!

btw, moet dit topic niet bij contests staan? ;p

up^

SMIIIIIIIZEEEEEEEE

leuk bedacht maar ik heb geen tijd…

up

mag ik jury zijn?

ja haha smize van america’s next topmodel:)
up

Ik heb getwijfeld tussen Fotografie en Contests… Uiteindelijk heb ik dus gekozen voor fotografie omdat ik het hier beter vind passen…

Ik zou wel in de jury willen zitten :slightly_smiling_face:
Daar heb ik tijd voor en ik kan ook foto’s goed beoordelen.

ik wil wel meedoen!!
x

Sorry maar Grazia was eerder… Je mag wel meedoen als deelnemer.