Model Acne gezocht januari/februari

Onze dochter doet de opleiding Allround Schoonheidsspeciaiste en zit nu in het 3e en laatste jaar. En nu komt het lastigste… een geschikt en beschikbaar Acne model vinden met puistjes en comedonen (vanaf 12 jaar)!

Om haar te helpen zoeken ben ik hier terecht gekomen, hopelijk gaat het lukken.

Data:
Proefexamen (meetmoment) > 18 januari
(tijd volgt)
Examen > 3 februari (10.30 tot 12.15 uur)

Locatie: Zaandam, je kunt evt. meerijden vanuit Amsterdam en een kleine vergoeding is mogelijk.

Voor meer info of tips graag een berichtje sturen naar asimonis70@kpnmail.nl

Alvast bedankt!

Om een model te zoeken zit je hier waarschijnlijk niet op de juiste plek. Er zijn hier best veel jonge meiden en de meesten willen anoniem blijven. Ook zitten er hier meiden over heel het land + België

1 like

Bedankt voor de reactie!

Vanaf 12 jaar mag iemand al meedoen als model, dus leeftijd is waarschijnlijk niet zo’n probleem? Anoniem willen blijven begrijpen we uiteraard, daarom is een privébericht welkom. Het is erg lastig iemand te vinden, vandaar proberen we op zo veel mogelijk plekken rond te vragen.

Mocht mijn oproep hier toch niet gewenst zijn dan hoor ik het graag en zal ik deze verwijderen. Ik zag een soortgelijke oproep hier van een paar jaar terug vandaar dacht ik dit te proberen.

Tips waar we elders nog kunnen vragen zijn welkom! Oproepjes staan ook al openbaar op Facebook en op Marktplaats…