ModeBlog of ModeSite?

Wat is het verschil tussen een modeblog en een modesite?
Wat is misschien leuker?
Hoop dat jullie hiermee mij en ook anderen kunnen helpen !
Links van je eigen modesite of modeblog is ook hartstikke leuk!

upjee

Een modeblog is voor zover ik weet een blog van een persoon die zijn eigen visie op mode laat zien door middel van foto’s, inspiratie foto’s en dergelijke. Mijn blog is een modeblog (www.givelivelovelife.blogspot.com)

Een modesite is naar mijn idee een algemene site over mode, vaak wat groter opgezet. Zoals dus bijvoorbeeld girlscene.nl :slightly_smiling_face: Hierop worden algemene dingen over mode gepost, de laatste trends etc. Niet zozeer outfitfoto’s.

maargoed, dat is mijn idee :slightly_smiling_face: Er zijn vast meiden die het anders zien.

Ik vind het ook wel leuk om outfit-foto’s op een modesite te posten, en schoenen,kledingstukken, tassen enz. of kan dit zeg maar niet op een site…?

56 keer bekeken en maar 1 reactie??
uppp!!

Volgens mij wil jij er zelf eentje beginnen of niet? Dus dan begin je een modeBLOG. Dat is van één persoon, en is persoonlijk :slightly_smiling_face:

Mijn blog: http://anewpairofvintageboots.blogspot.com/

Als je er zelf eentje wil beginnen, kun je bijvoorbeeld een eigen .blogspot.com maken! :slightly_smiling_face: Dat is helemaal gratis.

Wat laat je eigenlijk allemaal zien in een blog? alleen outfits en kledingstukken?
zou je ook artikeltjes en informatiestukjes en plaatjes erin kunnen zetten?
Waar kun je nog meer blogs maken behalve blogspot? upjee

upjeeee

uppppp uppp

[i]ik zou beginnen met een blog,
dat is een stukje internet van jou!
je kiest zelf wat je erop zet.
alleen fotos van je outfit of jezelf?
of juist alleen catwalktrends en streetstyle?
misschien wel een combinatie van dit,
of juist ook recepten, lifestyle en andere dingen.

stel dat het je bevalt kun je altijd uitbreiden,
en een domein kopen om er een site van te maken.

veel plezier![/i]

Dankje Denise!

Nou nog een site vinden, XD

meld je aan bij blogspot.com !

blogspot is inderdaad een goede,
daarin kun je gemakkelijk via “knoppen” werken ipv dat je html moet kennen.
ik vind het altijd erg fijn werken dus mocht je vragen hebben ofzo!

ben net begonnen met mijn blogspot… Voor mij is het echt om mijn laatste aankopen op te tonen… Neem gerust een kijkje voor ideeen!