mode verslagen

wij moeten voor school voor het vak mode een aantal opdrachten maken. vragen beantwoorden en informatie opzoeken etc. nu moeten we ons dus houden aan representatie systeem (volgens mij betekend dit hoe je het presenteerd) heeft iemand een idee? i.p.v een voorblad bijv iets leuks maken idk
of iemand die een site weet met uitleg… ? :flushed:

Moet je een modeblad maken? Of kleding presenteren?

Nee, het is de bedoeling dat we informatie moesten opzoeken over haute couture, pret-a-porter en confectie en nog een aantal modeontwerpers met uitleg en een tijdbalk… we mogen het niet meer in een snelhechter inleveren maar moeten we anders bedenken… iets creatiefs…

Een powerpoint? Misschien op grote A3 vellen met plaatjes geprint en uit tijdschriften geknipt?

Toen ik nog bij Bakker Bart werkte, nam ik vaak van die overgebleven kartonnen reclameborden mee. Je zou bij je eigen BB kunnen vragen of ze die over hebben. Die zijn stevig en op de witte achterkant kun je heel goed plakken.

Goed idee! maar ik heb helaas geen BB in de buurt… Ik denk dat ik even langs de action ga en kijken of ze daar nog stoffensets hebben enzo en dat ik dan een soort van boekomslag probeer te maken…

Oehh dat klinkt ook leuk ja! Ik gebruik zelf a3 vellen voor mn procesmappen, en bind die in met een ringbandje, niet heel creatief natuurlijk, maar het zou een oplossing kunnen zijn!

Bij action en andere winkels zullen ze vast ook van die kartonnen dingen hebben!

Ik moest voor school ook zoiets maken (wel iets uitgebreider i Guess) en dit moest geprint als een magazine, misschien een idee? Je kunt het bijvoorbeeld bij webprint of albelli in een fotoboek met zachte kaft laten drukken