Mode probleem met schoenen!

Hee!

Ik ga binnekort met school op een kamp. Daar moet je heel veel wandelen en het is er best blubberig. Nu moet ik dus nieuwe schoenen gaan kopen, maar ik ga echt niet op bijvoorbeeld wandelschoenen lopen. Weten jullie wat ik aan moet? Ik heb geen gympen. Daar hou ik niet van. Anders had ik die wel aangedaan. Moet ik All Stars ofzo kopen? Alleen die zijn niet waterdicht…

Ik zou gewoon goedkope schoenen kopen die je erna weg kan gooien. Dat had ik ook gedaan toen ik met school naar de ardennen ging. Die schoenen waren zooo vies geworden =p

Gewoon waterdichte schoenen. Wat maakt het uit of ze lelijk zijn? Je gaat op kamp. Je hoeft geen modeshow te lopen neem ik aan. :’)

koop laarzen ^^. kan je altijd schoon houden en kun je ook nog in leuke prints kopen.

http://sriwarni.web-log.nl/photos/uncategorized/laarzen.jpg

http://img.2dehands.nl/f/view/52874550-nieuwe-regenlaarzen-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-regenlaars.jpg

je gaat toch geen prachtige allstars van ¤60 ofzo kopen om ze vervolgens weg te gooien :astonished:

koop gewoon van die goedkope gympies en doe sokken aan.
of bergschoenen :'D
of regenlaarzen.

Idd regenlaarzen.
En het hoeft niet in hoofdletters ö

Koop een paar mooie laarzen.

Goh, wat een dráma.

Het leven is geen runway hoor. Juist voor dit soort gelegenheden is het megahandig om wandelschoenen/bergschoenen te hebben, en er zullen er vast wel méér zijn die dat ook hebben. Ik lach de meiden die het alsnog op hun ballerina’s en hakjes proberen altijd keihard uit. Die kunnen hun leuke schoentjes daarna weggooien en hebben vaak bergen blaren op hun voeten gelopen.

Investeer in goede berg/wandelschoenen. Ze zijn niet de mooiste, maar ze lopen heerlijk (als je ze goed inloopt), en je kunt er stevig mee door wandelen. Ze komen bovendien altijd nog van pas. Gympen kunnen ook nog, maar die zijn 9 van de 10 keer niet waterdicht. Dus als jij het hele kamp door met koude, natte en vieze voeten wilt lopen: be my guest.

Regenlaarzen zijn niet handig omdat die makkelijk vast kunnen gaan zitten in deb lubber, bovendien lopen ze niet zo geweldig.

Idd.
En titel moet zonder hoofdletters.

Leuke laarzen, komop het is een kamp er lopen echt wel meerdere mensen met leuke laarzen… en tsja nu moet je de mode maar eens aan de kant zetten… want je kan moeilijk op de hipste ballerina’s / pumps door de pratch.
OF je koopt ergens goedkope gympen ook al houd je er niet van maar anders blijft ook niks fatsoenlijk over

titel veranderd, voortaan niet in hoofdletters.

ik heb deze;

http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/2007/11/tijgerprint.jpg

Jees, wat een drama weer. Het leven is geen modeshow hoor, en al helemaal niet als je op kamp gaat. Ik heb me helemaal suf gelachen toen die huppelkutten uit mijn klas toen ik ooit op kamp ging kapot gingen van de blaren omdat ze dachten dat ze het hele kamp wel even op hun ballerina’s en pumps konden doen. Koop gewoon leuke gympen ofzo, laarzen of bergschoenen. For crying out loud, het is een kamp, geen modeshow!

Die zijn vet hip! =D Waar heb je ze vandaan?

gewoon bij de scapino ofzo! ze waren 5 euro :grinning:

Ik ging ook en keer naar kamp.
Toen moesten we heel veel lopen in modder, over water alles oversteken.
Ook moesten we 6 uur fietsen.
Ik had mijn All Stars aan, ze waren nog wel heel… :stuck_out_tongue:

Bedankt! Ja, ik weet het. Het is geen modeshow. Maar sorry, ik ga echt niet op bergschoenen ofzo lopen. Wat dat super lieve aardige schattige goedraadgevende meisje Harpa hier boven zei…
Ik koop wel All Stars ofzo. Die kunnen ook in de was namelijk. En die regenlaarzen in tijgerprint zijn facking vet!

hallo, doe is normaal over Harpa :confused: bergschoenen zijn écht handig. en ik wil mn laarzen best verkopen hoor, ik heb ze toch maar 1x aangehad… ik heb maat 40/41

:’) Lekker respectvol en volwassen van je.