Mode opleiding

Haai allemaal,

ik ga na de vakantie (over 2 weken al) naar het mbo om de opleiding Mode & Design te doen. Omdat ik ontzettend veel van fashion hou en ook om creatief bezig te zijn.

Nou vroeg ik me af of er meiden zijn die deze opleiding doen. ik zou graag willen weten of deze opleiding leuk, moeilijk,saai?? en wat moet je allemaal doen? Wat voor stages en etc…

xx

en dat wil je weten NADAT je je hebt ingeschreven

upje. want ik zit nog op de middelbare :stuck_out_tongue:

ghehe… jaah, beetje fout van mij xD
paar dagen geleden begon ik me toch af te vragen hoe deze zou zijn :stuck_out_tongue:

ik wil dat ook doen, maar ik zit met een vraag xD
vind je er namelijk makkelijk een baan mee?

Je moet doen wat je leuk vind, niet iets kiezen vanwege hoe het op de arbeidsmarkt ligt, vind ik zelf.

Indeed.
En, hier zeggen ze ‘begint eer ge bezint’

als ik 1 euro kreeg voor elke keer dat ik te horen kreeg dat je hier mee nii makkelijk een baan kan vinden, zou ik nu miljonair zijn!! echt waar!

maar weetje, ik wil iets doen wat ik leuk vind en waar ik zelf achter sta…en denk eens na, strax zit ik over 10 jaar een suffe kantoor baantje te doen waar ik nii gelukkig mee ben en dan zou ik me altijd afvragen wat ik had kunnen bereiken met mijn mode opleiding :confused:

Ik zal eens iets tegen je zeggen:

Met MBO kan je niets. Hierna moet je HBO doen, anders kom je nog nergens.

mbo mode is idd niet zo heel veel waard.
Je mag namelijk niet zelf ontwerpen.
Dit mag alleen op hbo…

Voor zover ik weet…

na mijn mbo ga ik waarschijnlijk hbo doen bij de kunstacademie in groningen op aanrade van mijn tekenleraar …

Hoe heet die school?
En wat wil je dan op de kunstacademie gaan doen ook mode?
Zo ja, dan zou ik voor Artez of de HKU kiezen.

Één tip (die voor jou waarschijnlijk te laat is): Ga gewoon geen mode opleiding doen.
Dan komt er niks van je terecht.
Seen it w/my own eyes

jah ik ga daar verder met mode … & tnx voor de tip :wink:

up reactie was voor milkbreak natuurlijk :stuck_out_tongue:

Academie Minerva (bluh)