Mode opleiding in Aken/Aachen of Hasselt?

Haay,

Ik wil graag mode/styling opleiding gaan doen. Weten jullie misschien mode/styling opleidingen in Aken/Aachen of Hasselt? Eindhoven is te ver dus geen optie.

Groetjes

ik weet niet eens waar aken enzo ligt XD.
(ik weet trouwens ook geen modescholen :no_good_woman: )
Upje dan maar :relieved:

Aken ligt in Duitsland en Hasselt in Belgie

iemand?

HBO of MBO opleiding?

HBO heb je in:
Amsterdam (AMFI)
Arnhem (ArtEZ)
eindhoven idd.
Enschede (Saxion)
Antwerpen (Ik weet niet hoe die school heet)
Doorn = wel een particuliere opleiding, dus duur (TMO)

dat zijn ongeveer alle HBO opleidingen die met mode te maken hebben die ik ken in Nederland en Belgiƫ. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar er zijn dus geen HBO opleidingen die met mode te maken hebben in de plaatsen waar jij wilt zover ik weet.

oooh okee qua niveau maakt het niet uit. Maar bij amfi betaal je toch in totaal voor die opleiding iets van 25000 euro ofzo?

jaa amfi is wel wat duurder omdat je ook heel veel reizen maakt enzo en je kunt stage lopen voor een half jaar in bijvoorbeeld new york of LA.
dus dan moet je wel wat meer betalen. ik weet niet precies hoeveel het is.
maar bij doorn betaal je iets van 30.000 voor alles. bij amfi weet ik niet, wel iets minder volgens mij, maar ligt er maar net aan welke stage je kiest want je kunt ook stage lopen in nederland.
welke opleiding van de 3 zou je dan willen doen bij AMFI? ik heb me aangemeld voor fashion&branding

Aahzo ja uuhm ik zou dan ook kiezen voor fashion & branding.

ikzelf zit in hasselt op school (wel kunstschool) maar ik weet toch niets van een modeopleiding.
wat ik wel weet is dat je dat wel kunt volgen in antwerpen, aan daar is het naar het schijnt wel goed.