MODE ONTWERPEN

heeej ik ben een meisje van 15jaar en ik vind het heel leuk om zelf kleding te ontwerpen. Later wil ik misschien iets met mode gaan doen. Binnenkort wil ik een cursus volgen waar ik leer om zelf kleren te maken en patronen te tekenen enzo, maar naar deze cursus ben ik nog opzoek… Ik vroeg me af of er nog andere meiden zijn die ookzelf ontwerpen en die mij nog tips kunnen geven of leuke mode site’s weten… Wil je dus iets boeiends zeggen over ZELFontwerpen of weet je tips laat dan please een berichtje achter…
Alvast bedankt -x-
ps ontwerp je zelf ook zet dan gerust een foto van je leuke creatie hier…:stuck_out_tongue:

Misschien heb je hier ook nog wat aan

Ik kan het trouwens niet XD

http://www.fashiontechniques.com/fashion-book.htm

Die Pantone stiften die erop staan (letraset triamarker)

Die heb ik ! XD Zijn best wel duur, als je t echt prof wil doen zou ik ze aanschaffen (wel ff sparen, zo’n set is al snel 90 euro en dan moet je er ook nog een markerblok bijkopen)

M’n moeder heeft laatst een tijdschrift voor me gekocht; fast fashion
www.fastfashionmagazine.nl
ik vind het een heel leuk blad, er staan hele leuke dingen in, mét patronen…
Qua cursussen, geen idee!

en oja; deze heb ik zelf gemaakt;
http://www.girlscene.nl/c…ureid=3&relationid=411494
maar dat is niet echt een heel kledingstuk ofzo, haha!

Héé lijkt me een leuk boek! Weet je soms of het …

1. In het nederlands verkrijgbaar is?
  2. In België verkrijgbaar is?

Volgens mij staan er veel goede tips in :slightly_smiling_face:

het kost 80 euro

I like your shirt !

WTH??!!
Rotboek! Het staat vast vol met zever en andere nutteloze dingen!

Dankje!

¤80 is inderdaad wel een beetje erg duur :astonished:
maar je hebt er waarschijnlijk wel veel aan :relieved:

Ik heb laatst een boek gekocht heet: Jurk & enzo, voor de luie naaister
is echt voor beginners, alles staat goed uitgelegt met makkelijke leuke jurkjes die je in je eigen smaak aan maken.
Ik was aan een jurkje begonnen alleen toen naaide ik met het naaimachine
een stuk scheef en toen had ik geen zin meer om het helemaal uit te halen (waren hele kleine steekjes) dus toen ben ik gestopt :stuck_out_tongue:
het is een zomerjurkje dus ik heb nog even voordat het af hoeft :wink:

ik heb ook het boek Mode Illustreren dus hoe je die poppetjes tekent
met jou ontwerpen aan. Heel mooi en handig boek!

Ik heb een oma die vroeger veel naaide , ik leer alles van haar.

Maar als je een keer over een markt loopt , kijk is wat er ligt aan stof. Vorige keer bv. zag ik van die kimonostof liggen , ik zag al helemaal een kimono voor me enzo. Ook leuk is om de knipmode te kopen , zoek iets leuks uit en koop een stofje erbij. Misschien kan je moeder helpen? Iemand op school? Oma ? Tante ? enz.

Dat boek heb ik ook! Echt heeel handig. Ik haal er ook nog wel eens inspiratie uit voor kleding. Ik jat natuurlijk niks haha :stuck_out_tongue: Maar soms denk je dan : Goh een jasje… hmm… En dan ga je automatisch verder denken.

keej bedankt!!:smiley: die boeke zijn egt handig volgens mij…:slightly_smiling_face:
-x-

Dat boek lijkt me echt coolishh

Anders moet je eventjes kijken op www.bol.com Daar hebben ze ook heel veel leer boeken over mode ect.

En echt een curcus weet ik niet!
Succes er mee!

Ja!! dat tijdschrift zag ik bij de Bruna!
Het is dat ik nooit kleding naai, maar daar stonden echt super gave dingen in

Ik ontwerp kleding. Meet oude kleding op en maak het dan zo na hoe ik wil. Heb heel veel dingen gemaakt. Ik heb alles zelf aangeleerd. Koop gewoon goedkope stoffen en ga proberen te naaien. Bij mij gaat het ook heel vaak niet goed, gewoon uithalen, en dan strakker of wijder maken. Hier de dingen die ik de afgelopen 2 weken heb gemaakt. http://stijlvol.hyves.nl/album/25055172/Fashion_Design/oKsJ/

keej superr bedankt:)
-x-

ik ga dat boek Jurk &zo kopen!
Geweldig xD